MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo op het oog 6,9%

Volgens mij zijn het altijd de mensen met extreme vetzucht die deze vraag stellen, niemand boeit het namelijk ene fl**ker

Zo op het oog 6,9%

Volgens mij zijn het altijd de mensen met extreme vetzucht die deze vraag stellen, niemand boeit het namelijk ene fl**ker
Vroeg het omdat ik op korte termijn wil kuren en natty rond 7% wilt staren van daaruit lean bulk. Maar heb inderdaad begrepen dat vragen naar iemands vet precentage op dit forum een vraag is die je beter niet kan stellen.

Vroeg het omdat ik op korte termijn wil kuren en natty rond 7% wilt staren van daaruit lean bulk. Maar heb inderdaad begrepen dat vragen naar iemands vet precentage op dit forum een vraag is die je beter niet kan stellen.
Ben benieuwd naar die natty 7% 👀

laten meten door ervaren persoon of vaker door minder ervaren. met 7-punts caliper huidplooimeting kun je goed inschatten hoe diep je zit.

@BB_ idd matige kwaliteit foto maar je armen ogen best massive!
Goeie gains gemaakt vlg mij

• Love
Waarderingen: BB_
laten meten door ervaren persoon of vaker door minder ervaren. met 7-punts caliper huidplooimeting kun je goed inschatten hoe diep je zit.
Prima tool inderdaad. Vooral om progressie van vetverlies een beetje bij te houden.
Al moet ik zeggen op 30-35mm totaal gaat vochtbalans wel een grote rol spelen. Je pakt al snel een mm meer en dat verneukt de hele berekening haha. Tel zelf sowieso standaard al 3% bij de uitkomst op.

Prima tool inderdaad. Vooral om progressie van vetverlies een beetje bij te houden.
Al moet ik zeggen op 30-35mm totaal gaat vochtbalans wel een grote rol spelen. Je pakt al snel een mm meer en dat verneukt de hele berekening haha. Tel zelf sowieso standaard al 3% bij de uitkomst op.
Onder de 10-8 is het ook niet zo van belang voor tedroog of het exact is.
voor mijzelf een eik punt of ik goed zit, of iets moet cutten.

Wat is er moeilijk aan natty 7% halen? Kan dit tegenwoordig ook al niet meer naturel?
Noem eens een voorbeeld/ foto van iemand die natty 7% bf heeft gehaald en geen anorexia look heeft of mike o hearn / simon panda heet.

• Like
Waarderingen: AK
Noem eens een voorbeeld/ foto van iemand die natty 7% bf heeft gehaald en geen anorexia look heeft of mike o hearn / simon panda heet.
20230507_233128.jpg

Ik heb het toch niet over een anorexia look of wel? Het gaat er om of een natty 7% kan halen en dat kan een natty. Ze kunnen ook 3% halen en daarna zijn ze dood kijk maar naar Auschwitz.

no offence maar dit is geen 7%
Screenshot_20230507_233712_Instagram.jpg

Zelfde week gemaakt als deze, hoeft ook niet perse 7% te zijn. Je hoeft geen anorexia look te hebben als je lean bent als natural, dat is gewoon dom gelul. Niet iedereen heeft er mss de genetics voor maar de meeste gewoon niet het geduld.
Sorry ik wist niet dat mvr. (ex)Anorexia me zou beoordelen. Ik zal de volgende keer niet meer posten ok?

Terug
Naar boven