- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Was meer als compliment naar je shape bedoelt :d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was meer als compliment naar je shape bedoelt :d
Haha dankjewel. Maar heb dan nog wel wat te gaan plus wat @Robin Zei andere flow. Ik vind me meer een Breon verhouding hebben eerlijk gezegd.
Te dik voor op het podium, maar gok een procentje of zes? Lekker belangrijk
Vroeg het omdat ik op korte termijn wil kuren en natty rond 7% wilt staren van daaruit lean bulk. Maar heb inderdaad begrepen dat vragen naar iemands vet precentage op dit forum een vraag is die je beter niet kan stellen.Zo op het oog 6,9%
Volgens mij zijn het altijd de mensen met extreme vetzucht die deze vraag stellen, niemand boeit het namelijk ene fl**ker
Ben benieuwd naar die natty 7% 👀Vroeg het omdat ik op korte termijn wil kuren en natty rond 7% wilt staren van daaruit lean bulk. Maar heb inderdaad begrepen dat vragen naar iemands vet precentage op dit forum een vraag is die je beter niet kan stellen.
laten meten door ervaren persoon of vaker door minder ervaren. met 7-punts caliper huidplooimeting kun je goed inschatten hoe diep je zit.Vroeg het omdat ik op korte termijn wil kuren en natty rond 7% wilt staren van daaruit lean bulk. Maar heb inderdaad begrepen dat vragen naar iemands vet precentage op dit forum een vraag is die je beter niet kan stellen.
krachttraining.info
Prima tool inderdaad. Vooral om progressie van vetverlies een beetje bij te houden.laten meten door ervaren persoon of vaker door minder ervaren. met 7-punts caliper huidplooimeting kun je goed inschatten hoe diep je zit.
![]()
Vetpercentage berekenen met huidplooimeting - Gebruik deze calculators! - Krachttraining.info
Een huidplooimeting is een simpele, goedkope, en redelijk nauwkeurige manier om je vetpercentage te schatten. Door regelmatig een huidplooimeting uit te voeren, kun je goed bijhouden of je werkelijk vet verliest met je dieet (‘cutten’). Als je gewicht verliest weet anders namelijk niet goed of...krachttraining.info
Wat is er moeilijk aan natty 7% halen? Kan dit tegenwoordig ook al niet meer naturel?
Onder de 10-8 is het ook niet zo van belang voor tedroog of het exact is.Prima tool inderdaad. Vooral om progressie van vetverlies een beetje bij te houden.
Al moet ik zeggen op 30-35mm totaal gaat vochtbalans wel een grote rol spelen. Je pakt al snel een mm meer en dat verneukt de hele berekening haha. Tel zelf sowieso standaard al 3% bij de uitkomst op.
Noem eens een voorbeeld/ foto van iemand die natty 7% bf heeft gehaald en geen anorexia look heeft of mike o hearn / simon panda heet.Wat is er moeilijk aan natty 7% halen? Kan dit tegenwoordig ook al niet meer naturel?
Ik heb 5% wel gehaald.Noem eens een voorbeeld/ foto van iemand die natty 7% bf heeft gehaald en geen anorexia look heeft of mike o hearn / simon panda heet.
Ik heb het toch niet over een anorexia look of wel? Het gaat er om of een natty 7% kan halen en dat kan een natty. Ze kunnen ook 3% halen en daarna zijn ze dood kijk maar naar Auschwitz.Noem eens een voorbeeld/ foto van iemand die natty 7% bf heeft gehaald en geen anorexia look heeft of mike o hearn / simon panda heet.
no offence maar dit is geen 7%
Kidding me hahaha 😂
Heb je hier wellicht een foto van?

Sorry ik wist niet dat mvr. (ex)Anorexia me zou beoordelen. Ik zal de volgende keer niet meer posten ok?