Vind deze reactie wel een beetje bijzonder terwijl je zelf zowat year round claimt onder de 10% te zitten als vrouw zijnde?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind deze reactie wel een beetje bijzonder terwijl je zelf zowat year round claimt onder de 10% te zitten als vrouw zijnde?

Dat kun je nooit zeggen op basis van enkel deze foto.
ook niet van een huidplooi metingDat kun je nooit zeggen op basis van enkel deze foto.
ContaminatieVind deze reactie wel een beetje bijzonder terwijl je zelf zowat year round claimt onder de 10% te zitten als vrouw zijnde ?![]()
Een 7-puntsmeting is toch wel redelijk accuraat of niet? Indien je deze door een ervaren iemand laat uitvoeren.
Waar is die ervaring op gebaseerd en nog belangrijker, waar refereren ze aan?Een 7-puntsmeting is toch wel redelijk accuraat of niet? Indien je deze door een ervaren iemand laat uitvoeren.
neeEen 7-puntsmeting is toch wel redelijk accuraat of niet? Indien je deze door een ervaren iemand laat uitvoeren.
Oke, tnx, wist ik niet.
De dag is nog vroeg, maar voel je vrij om een ander onderwerp aan te snijden.Ahh daar gaan we weer met de eeuwige vetpercentage discussie..
En dan maar afvragen waarom het forum doodbloed als dat het hoogtepunt van de dag is
Het gaat er ook niet om wat je percentage is, maar een kwantitatief iets kan wel fijn zijn om verandering te tracken (naast natuurlijk de spiegel).En ik maar denken dat bodybuilding gaat om hoe je er uit ziet ipv een getal. Dom van me.
Als je het puur voor jezelf doet is gewicht tov het totaal van de gemeten huidplooien toch prima?Het gaat er ook niet om wat je percentage is, maar een kwantitatief iets kan wel fijn zijn om verandering te tracken (naast natuurlijk de spiegel).
wat moet dat in mijn gym

Goede omgeving om in te trainen als je het mij vraagt. Fijne sfeer en prima spullen!
En goede muziekGoede omgeving om in te trainen als je het mij vraagt. Fijne sfeer en prima spullen!

ja hele fijne gym en omgeving om in te trainen idd.Goede omgeving om in te trainen als je het mij vraagt. Fijne sfeer en prima spullen!
mwa dat techno ben ik niet zo van haha geef mij maar Rap. zetten ze gelukkig ook soms op
In Foxgym Den Bosch is het bijna alleen maar rap afaikja hele fijne gym en omgeving om in te trainen idd.
Maar nette shape man, goed bezig.
mwa dat techno ben ik niet zo van haha geef mij maar Rap. zetten ze gelukkig ook soms op
En technoIn Foxgym Den Bosch is het bijna alleen maar rap afaik