apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Basic fit Aalsmeer draaide ze soms Bob MarleyIn Foxgym Den Bosch is het bijna alleen maar rap afaik

Motiverend!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basic fit Aalsmeer draaide ze soms Bob MarleyIn Foxgym Den Bosch is het bijna alleen maar rap afaik

Motivatie moet uit jezelf komen.Basic fit Aalsmeer draaide ze soms Bob Marley
Motiverend!

Hele uitdaging als de demotivatie uit de speakers van een commerciele gym komt.

Ik heb altijd m'n eigen muziek op dus heb er geen last van. Maar het viel me wel op.
Uitstekend te combineren met een blikje of wat Grolsch kanon!Basic fit Aalsmeer draaide ze soms Bob Marley
Motiverend!
In de gym?Uitstekend te combineren met een blikje of wat Grolsch kanon!

Allebei!!! Lekker mellow door het verkeer naar de gym.
Lekker hoor..maar nog steeds niks gedaan met mijn tips mbt het lachen op je foto's.

Jawel hoorLekker hoor..maar nog steeds niks gedaan met mijn tips mbt het lachen op je foto's.![]()
ik volgde instructies van de fotograaf op...
.Dan wacht ik op je volgende foto's om je te zien lachenJawel hoorik volgde instructies van de fotograaf op...
.

Ben jij zo'n iemand die tegen wildvreemden dingen zegt zoals: 'als je lacht ben je knapper'?Dan wacht ik op je volgende foto's om je te zien lachen![]()
Nee. Heb je een andere beperking waardoor je 3x hetzelfde vraagt?Nee , ben jij zo iemand die zijn eigen beweegredenen projecteert op een ander zodra iets op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden ?
Ik wil wel eens zien wie er naar huis gaat met een beperking als je dat in het echt tegen me zou durven zeggenNee. Heb je een andere beperking waardoor je 3x hetzelfde vraagt?

Ik wil wel eens zien wie er naar huis gaat met een beperking als je dat in het echt tegen me zou durven zeggen![]()
Ik zeg doenJullie zijn allebei wel 1,50 dus dat is een eerlijk gevecht 😌