Indirect geef je nu wel een antwoord op haar vraag.Ik wil wel eens zien wie er naar huis gaat met een beperking als je dat in het echt tegen me zou durven zeggen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indirect geef je nu wel een antwoord op haar vraag.Ik wil wel eens zien wie er naar huis gaat met een beperking als je dat in het echt tegen me zou durven zeggen![]()
Je ziet er goed uit in de Knack PeanutJawel hoorik volgde instructies van de fotograaf op...
.
Nou, komop, trek je vechtpak maar aan! Ik zie je bij het parkje

Wel lachen tijdens het slaan 🥊
Nee. Heb je een andere beperking waardoor je 3x hetzelfde vraagt?
Ik wil wel eens zien wie er naar huis gaat met een beperking als je dat in het echt tegen me zou durven zeggen![]()
Wat hebben ze dan aangepast/waarom?En ook de pech dat ze de tekst wat hebben aangepast..
Ja ze zeggen dat ik overgewicht had. Wat ook klopt. Maar ik ben toen ook door een periode slechte begeleiding (slechte coach)
Ow... sorry, was jij die chagrijnige kleine blonde ?Ben jij zo'n iemand die tegen wildvreemden dingen zegt zoals: 'als je lacht ben je knapper'?

Waar sta je ergens, ik wacht al half uur met smartNou, komop, trek je vechtpak maar aan! Ik zie je bij het parkje![]()

Zijn? Dat @Gremlin een lekkere grote p**mel heeft wilt nog niet zeggen dat ze een man is.Nee , ben jij zo iemand die zijn eigen beweegredenen projecteert op een ander zodra iets op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden ?

Oké..... dus ik zit dus tof te doen tegen een vrouw als ik het goed begrijp ?Zijn? Dat @Gremlin een lekkere grote p**mel heeft wilt nog niet zeggen dat ze een man is.![]()
Kheb beelden van de transitieZijn? Dat @Gremlin een lekkere grote p**mel heeft wilt nog niet zeggen dat ze een man is.![]()
Die twitter link of dat je tof deed tegen een dame?
Beide ...weet niet wat ik erger moet vinden hahaDie twitter link of dat je tof deed tegen een dame?
Daarom geen tanktop of sportbh?
Fixed, je kan overdrijven.Die twitter link of dat je tof deed tegen eendamevrouw?

Nou bij de meet stond het wel staand te pissen. Tja lastig als je het mij vraagt. 😌Oké..... dus ik zit dus tof te doen tegen een vrouw als ik het goed begrijp ?