MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dus als peanut met de shape van de rechter foto gaat frezen ziet we er uit als de foto die ze vorige week erop had gezet ?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Flexen*

Dus als peanut met de shape van de rechter foto gaat frezen ziet we er uit als de foto die ze vorige week erop had gezet ?
grote kans van wel ;) en ook wat wovano zegt fasted zie ik er ook anders uit dan als ik savonds eruit zie. minder lijnen softere look wel voller

Aanvullend:

F8C41EB3-8F1B-491C-8A92-E2BBD9880A48.jpeg

April 2022 en april 2023 , ze zijn ondertussen al een stukje droger. Maar 1 bulk gedaan in dat jaar.
Screenshot_20220430-112926_Video Player.jpg

20230510_181555.jpg

Heb een goede beenroutine/workout gevonden en die heeft duidelijk gewerkt. En dit is vol in de cut dus flat. Maar nog genoeg werk aan de winkel, squat nog maar 1 maal per week en veel leg presses en unilateral werk.

Kuiten train ik eigenlijk nooit maar ga ik wel wat meer doen.

Aandachtspunten: meer massa uiteraard en adductoren komende bulk.

Laatst bewerkt:
April 2022 en april 2023 , ze zijn ondertussen al een stukje droger. Maar 1 bulk gedaan in dat jaar.
Screenshot_20220430-112926_Video Player.jpg

20230510_181555.jpg

Heb een goede beenroutine/workout gevonden en die heeft duidelijk gewerkt. En dit is vol in de cut dus flat. Maar nog genoeg werk aan de winkel, squat nog maar 1 maal per week en veel leg presses en unilateral werk.

Kuiten train ik eigenlijk nooit maar ga ik wel wat meer doen.

Aandachtspunten: meer massa uiteraard en adductoren komende bulk.
Blijven doen wat je doet, het werkt!

Blijven doen wat je doet, het werkt!

thanks
stoppen met zo veel mogelijk squatten en beginnen met veel leg presses en variaties daarin(45° /lying hack squat/pendulum etc) is echt de juiste beslissing geweest.

En ook ben ik door een mentale "barrière" heen gegaan Afgelopen jaar.
Ik ben heel lang te snel gestopt achteraf gezien maar ik heb een "zone" gevonden waar ik gemerkt heb dat ik blijkbaar nog veeeel verder en harder door de pijn heen push

Laatst bewerkt:
En ook ben ik door een mentale "barrière" heen gegaan Afgelopen jaar.
Ik ben heel lang te snel gestopt achteraf gezien maar ik heb een "zone" gevonden waar ik gemerkt heb dat ik blijkbaar nog veeeel verder en harder door de pijn heen push

We blijven ontwikkelen en leren.
Precies wat je zegt met die mentale barriere, vinden wat voor je benen werkt (en gear natuurlijk)

Kan ik me helemaal in vinden, vooral dat stukje intensiteit bij benen goed krijgen

21313F3B-8516-479E-8D4D-2F606068B69C.jpeg

C7CE5843-760E-405B-B156-ED493C3A7A31.jpeg

Precies wat je zegt met die mentale barriere, vinden wat voor je benen werkt (en gear natuurlijk)

Kan ik me helemaal in vinden, vooral dat stukje intensiteit bij benen goed krijgen

21313F3B-8516-479E-8D4D-2F606068B69C.jpeg

C7CE5843-760E-405B-B156-ED493C3A7A31.jpeg
Dat is echt wat veel verschil maakt. Beastmode on

Dat dus, plus vind leg gains wel de meest satisfying gains ook.
Goed UB is niks waard met een trash LB imo
De dag van leg day, ik kijk altijd de hele dag ertegenop. Ik kijk er niet naar uit, ik heb er geen zin Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik weet dat ik echt veel pijn moet gaan lijden om vooruit te gaan.

De dag erna ben ik dan weer helemaal in mn nopjes, voel me heerlijk en voldaan en zelfverzekerd.

Zo kan ik legs het beste omschrijven , en sinds ik het zo benader en aanpak. Maak ik de beste gains ever.

Terug
Naar boven