XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ice cream pump
Screenshot_20230513-130348_Instagram.jpg

De dag van leg day, ik kijk altijd de hele dag ertegenop. Ik kijk er niet naar uit, ik heb er geen zin Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik weet dat ik echt veel pijn moet gaan lijden om vooruit te gaan.
Ja klopt, dat hou tot de laatste werkset binnen is. Dan ben ik alleen de middag avond happy, totdat ik morgenvroeg de trap af moet.

omdat ze daar flexed en met die shoot niet ;)
jij ziet er ook anders uit als je je spieren aanspant en groot en lang maakt dan als je gewoon normaal staat
Ja inderdaad.
Tijdens de shoot niet. En aangezien het later in de middag was de shoot en ik al Meals ophad + nog eens vocht... plus een lange autorit.

Verschil fasted/later op de dag. Ze eet denk ik het driedubbele van jou dus dan raak je natuurlijk wel wat bloated gedurende de dag. En andere belichting/kwaliteit foto ook
Inderdaad.
later door de dag was deze shoot had inmiddels denk ik al 2 liter water op, + 3 Meals..
ja ik eet wel tegen de 3924kcal :)

Vergeleken met het verschil van peanut wat eerder besproken was niet belangrijk verder ...

A shoulder to cry on, is a d*ck to ride on

Laatst bewerkt:
98.9
Laatste loodjes maar stop rond 96kg/97/4 weken denk ik, ligt eraan hoe de trainingen blijven gaan. tot nu toe nog zeer goed.

Na de eerste oefening genomen dus een beetje tricep pomp,
20230515_174927.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven