- Waardering
- 10.401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Nondeju, jij bent er ook niet kleiner op geworden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nondeju, jij bent er ook niet kleiner op geworden

Buff man. Nice
Zeer goed, maar iets minder borstspieren zou uw tijden op lange afstand volgens mij nog beter maken..
Ik ben na de R'dam marathon in 2016 gestopt met hardlopen aangezien BB en duursport niet heel goed samengaat; in ieder geval niet op wedstrijdniveau en qua beentraining.Zeer goed, maar iets minder borstspieren zou uw tijden op lange afstand volgens mij nog beter maken..
Ja dat begrijp ik, in dat geval inderdaad borstspieren zo zien te behouden.Ik ben na de R'dam marathon in 2016 gestopt met hardlopen aangezien BB en duursport niet heel goed samengaat; in ieder geval niet op wedstrijdniveau en qua beentraining.
Upper Chest mag nog wel een stuk voller, maar meeste focus op benen en rug.Ja dat begrijp ik, in dat geval inderdaad borstspieren zo zien te behouden.
Doe je dan bodybuildingwedstrijden nu of waarom wil je er zo uitzien?Upper Chest mag nog wel een stuk voller, maar meeste focus op benen en rug.
Nee hij zit op een bodybuilding forum omdat hij van paardrijden houdt 🤷🏼♀️Doe je dan bodybuildingwedstrijden nu of waarom wil je er zo uitzien?
Gefeliciteerd met je verjaardag
IK vond het vreemd omdat hij marathonloper was eerst. Snap je ?Nee hij zit op een bodybuilding forum omdat hij van paardrijden houdt 🤷🏼♀️
Dankje !!!
Gewoon schema hoorIs Tamara jarig?
Gefeliciteerd!
Wat ga je eten vandaag? Een protein bar?
en Dankjewel Gewoon schema hooren Dankjewel
Maar denk wel dat je je vraag al zelf kon beantwoorden wat ik zou doen hehe.
Is gewoon meer iets waar ik zelf gaandeweg ben achtergekomen en wat ik ook vaak van andere hardcore motherfuckers hoor.Dankje doe m'n best.Respect voor je dedication en voor je gains hoor. Niemand hier die in 2-3 jaar ofzo zo veel progress heeft geboekt als jij.
Maar je moet af en toe ook niet vergeten een beetje te chillen, hè. Over een paar jaar zal je er misschien aan terugdenken en inzien dat je met een paar procent minder opofferingen tot dezelfde resultaten was gekomen, maar mèt iets meer plezier en levensvreugde misschien.
Maar ik wil niet belerend overkomen oidIs gewoon meer iets waar ik zelf gaandeweg ben achtergekomen en wat ik ook vaak van andere hardcore motherfuckers hoor.
Kusjes.