Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20230526_192138.jpg

Start cut. 120-121 kg.
Nondeju, jij bent er ook niet kleiner op geworden :P

• Love
Waarderingen: BB_
Zeer goed, maar iets minder borstspieren zou uw tijden op lange afstand volgens mij nog beter maken..
Ik ben na de R'dam marathon in 2016 gestopt met hardlopen aangezien BB en duursport niet heel goed samengaat; in ieder geval niet op wedstrijdniveau en qua beentraining.

Ik ben na de R'dam marathon in 2016 gestopt met hardlopen aangezien BB en duursport niet heel goed samengaat; in ieder geval niet op wedstrijdniveau en qua beentraining.
Ja dat begrijp ik, in dat geval inderdaad borstspieren zo zien te behouden.

Laatst bewerkt:
@peanut_ Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren :heart:

Good Day GIF

Gewoon schema hoor :) en Dankjewel
Maar denk wel dat je je vraag al zelf kon beantwoorden wat ik zou doen hehe.

Respect voor je dedication en voor je gains hoor. Niemand hier die in 2-3 jaar ofzo zo veel progress heeft geboekt als jij.

Maar je moet af en toe ook niet vergeten een beetje te chillen, hè. Over een paar jaar zal je er misschien aan terugdenken en inzien dat je met een paar procent minder opofferingen tot dezelfde resultaten was gekomen, maar mèt iets meer plezier en levensvreugde misschien.

Maar ik wil niet belerend overkomen oid :eyes: Is gewoon meer iets waar ik zelf gaandeweg ben achtergekomen en wat ik ook vaak van andere hardcore motherfuckers hoor.

Kusjes.

Respect voor je dedication en voor je gains hoor. Niemand hier die in 2-3 jaar ofzo zo veel progress heeft geboekt als jij.

Maar je moet af en toe ook niet vergeten een beetje te chillen, hè. Over een paar jaar zal je er misschien aan terugdenken en inzien dat je met een paar procent minder opofferingen tot dezelfde resultaten was gekomen, maar mèt iets meer plezier en levensvreugde misschien.

Maar ik wil niet belerend overkomen oid :eyes: Is gewoon meer iets waar ik zelf gaandeweg ben achtergekomen en wat ik ook vaak van andere hardcore motherfuckers hoor.

Kusjes.
Dankje doe m'n best.
Ik geniet ook wel eens hoor. Maar zie nu pas eerste week mini cut. Dusja.
Mijn coach stuurde me wel van birthday cals don't count. Maar toch ga ik gewoon schema aanhouden. Mentaal ook makkelijk voor mij ook meer rust.

Schema volgen is voor mij geen opgave hoor. Zit nog redelijk hoog ik kcal vind ik toch. En het is niet dat ik geen enkele Meals in mijn schema niet lekker vind ofzu. :)

Afgelopen week 3x me bf% laten meten dmv een 4 punts meting (bi/tri/schouderblad/bovenbeen) en vd 3 metingen het gemiddelde genomen wat op 11% kwam. Nou weet ik dat een “getraind oog” nauwkeuriger is dan het laten meten, maar onderstaand is dus wat ongeveer 11% bf is:

46F6B992-6916-460F-95C3-F00756571B53.jpeg

Ps: ik geef niet zoveel om bf%, maar puur zodat mensen kunnen zien wat “ongeveer” 11% bf is. Nou weet ik niet of een exact hetzelfde bf% pp visueel veel kan verschillen maar er zal gerust her en der visueel verschil zijn op identiek hetzelfde bf%.

K had eerlijk gedacht dat dit al minder was. 10,5 ofzo.

• Like
Waarderingen: AK
Als je het aan de gemiddelde sporter vraagt dan zeggen ze waarschijnlijk 8%, maar dit is idd een mooie 10-12%.

Terug
Naar boven