AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

92kg / 1.78m
IMG_4956.jpeg

Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.

1689833756397.png
En dat is gewoon de standaard 125mg test per week + baby protocol? Netjes hoor. Is je gewicht / VP weinig veranderd? En ga je weer blasten nadat je raak geschoten hebt? :D

En dat is gewoon de standaard 125mg test per week + baby protocol? Netjes hoor. Is je gewicht / VP weinig veranderd? En ga je weer blasten nadat je raak geschoten hebt? :D

175mg per week ongeveer, met UGL weet je toch nooit exact hoeveel mg erin zit. Maar dit komt uit de bloedtesten ongeveer naar voren als gemiddelde.

VP Is wel wat hoger uiteraard, ook neem ik al een tijdje geen GH meer. De combi met GH zorgt er wel sterk voor (bij mij) dat ik leaner blijf, dus dat mis ik nu wel een beetje. Gewicht schommelt rond de 105kg.

Ik wil eerst dat kind daadwerkelijk zien voor ik stop met baby protocol :D (en weer wat hoger ga doseren en waarschijnlijk weer GH toevoeg)

• Like
Waarderingen: Vonk
Je weet wel de naam van dit forum? Zie daar de nut en noodzaak.
Hier heeft niemand interesse wat je over een marathon doet.
Ik vind het wel interessant.

Beetje onzinnig om dat te zeggen, gaan we dan ook de topics over politiek, muziek, film/tv, muziek, uitgaan, wetenschap, Formule 1, motor/auto etc. verbieden?

Beetje onzinnig om dat te zeggen, gaan we dan ook de topics over politiek, muziek, film/tv, muziek, uitgaan, wetenschap, Formule 1, motor/auto etc. verbieden?
Ik heb in die topics nog nooit gelezen dat bodybuilding er een negatieve invloed op heeft. Olie doet niets anders afgeven op bodybuilding + die rare afgezaagde geintjes van hem.

Ik vind het meeste van Oli bijdraagt onzinnig.
Ieder zijn mening.

Terug
Naar boven