- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Ronnie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ronnie
En dat is gewoon de standaard 125mg test per week + baby protocol? Netjes hoor. Is je gewicht / VP weinig veranderd? En ga je weer blasten nadat je raak geschoten hebt?Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.
![]()

En dat is gewoon de standaard 125mg test per week + baby protocol? Netjes hoor. Is je gewicht / VP weinig veranderd? En ga je weer blasten nadat je raak geschoten hebt?![]()
(en weer wat hoger ga doseren en waarschijnlijk weer GH toevoeg)Brute traps ouwe, nice.Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.
![]()
Moet minstens 15 kg spier bij. 🙈
Die ader heb ik ook lopen. Voor de rest ga ik effe wenen nu. 🤣 Bruut hoor.Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.
![]()
Noice, weer met wat meer regelmaat aan het trainen ook?Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.
![]()
Noice, weer met wat meer regelmaat aan het trainen ook?
Zie het nut niet, volgende week vrijdag halve marathon....
Sick, ik denk dat ik misschien pas over een jaar zo lean ben... Nog natty ook of niet?
Wel insane dat je massa zo goed vasthoudt. Succes met de kid(s).Nog steeds niets te klagen, al ruim 30 maanden op TRT dosering zonder blasts.
![]()
Je weet wel de naam van dit forum? Zie daar de nut en noodzaak.Zie het nut niet, volgende week vrijdag halve marathon....
ok bedankt voor de info, meneer !Je weet wel de naam van dit forum? Zie daar de nut en noodzaak.
Hier heeft niemand interesse wat je over een marathon doet.
Ik vind het wel interessant.Je weet wel de naam van dit forum? Zie daar de nut en noodzaak.
Hier heeft niemand interesse wat je over een marathon doet.
Ik heb in die topics nog nooit gelezen dat bodybuilding er een negatieve invloed op heeft. Olie doet niets anders afgeven op bodybuilding + die rare afgezaagde geintjes van hem.Ik vind het wel interessant.
Beetje onzinnig om dat te zeggen, gaan we dan ook de topics over politiek, muziek, film/tv, muziek, uitgaan, wetenschap, Formule 1, motor/auto etc. verbieden?
Ik vind het meeste van Oli bijdraagt onzinnig.Ik vind het wel interessant.
Beetje onzinnig om dat te zeggen, gaan we dan ook de topics over politiek, muziek, film/tv, muziek, uitgaan, wetenschap, Formule 1, motor/auto etc. verbieden?
Wat?