Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb in die topics nog nooit gelezen dat bodybuilding er een negatieve invloed op heeft. Olie doet niets anders afgeven op bodybuilding + die rare afgezaagde geintjes van hem.
En het drugstopic. ;)
Just kiddin'. Er zitten hier wel meer lopers en fietsers. Overigens logt Oli zijn trainingen in de gym gewoon, alleen volgt niemand dat. 🤷

Wees gerust @Wengstertje als ik halve ga lopen doe ik dat als zo dik als ik nu ben :heart:

• Heart
Waarderingen: Loca
En het drugstopic. ;)
Just kiddin'. Er zitten hier wel meer lopers en fietsers. Overigens logt Oli zijn trainingen in de gym gewoon, alleen volgt niemand dat. 🤷
Te serieus die log. Hij moet wel af en toe een zijpad in blijven gaan.

Je kunt lopen en krachtsport wel combineren, maar moet dan reëel zijn met je doelen en prioriteiten. Het slaat inderdaad nergens op om krachttraining te blijven doen met als doel massa verliezen.

Je kunt lopen en krachtsport wel combineren, maar moet dan reëel zijn met je doelen en prioriteiten. Het slaat inderdaad nergens op om krachttraining te blijven doen met als doel massa verliezen.
Als je beide sporten serieus neemt kan dat niet. Je gebruikt compleet andere energiebronnen en energiebudget is ook niet gelijk. Qua spiervezels pak je het ook anders aan, fast twist en slow twist vibers.

Hardlopen en fitness kan prima.

Idd. probeer ik ook. Beetje de middenweg zoeken. Vol voor massa gaan en een 100kg buffel worden heeft weinig zin als je ook een beetje deftig 10miles of langer wilt lopen. Maar krachttraining komt hardlopen zeker ten goede. En andersom ook. Als ik sommigen zie puffen en blazen na 2 of 3 sets... Blij dat ik wat uithouding heb dan.

Over de rest van Oli spreek ik mij niet uit lol

• Like
Waarderingen: BB_
Als je beide sporten serieus neemt kan dat niet. Je gebruikt compleet andere energiebronnen en energiebudget is ook niet gelijk. Qua spiervezels pak je het ook anders aan, fast twist en slow twist vibers.

Hardlopen en fitness kan prima.
Als je doel is om ook flinke benen te bouwen is dat bovendien enorm onhandig met hardlopen. Je ziet de laatste tijd vaker op YT en andere Social Meth dat hier toch mensen hun niche proberen te vinden.

Een combi van kracht en cardio vind ik een mooi doel, maar dat heeft al vrij snel niet zoveel meer met bodybuilding te maken.

Idd. probeer ik ook. Beetje de middenweg zoeken. Vol voor massa gaan en een 100kg buffel worden heeft weinig zin als je ook een beetje deftig 10miles of langer wilt lopen. Maar krachttraining komt hardlopen zeker ten goede. En andersom ook. Als ik sommigen zie puffen en blazen na 2 of 3 sets... Blij dat ik wat uithouding heb dan.

Over de rest van Oli spreek ik mij niet uit lol
Na mijn bodybuilding tijd heb ik 6 jaar aan wedstrijdschaatsen en skeeleren gedaan; in 1989 bij de nationale B rijders 8ste geworden bij marathonschaatsen. Was toen 93kg.

20230716_102941.jpg

The pump is real

Die aders heb ik in mijn kuiten ook soms, zal dan eens foto maken.
Had eens RX laten nemen omdat ik bang was voor trombosebeen, maar niks aan de hand, is gewoon een vorm van overbelasting na een trage lange duurloop.
Probeer erna meestal een dag rust te nemen.
Vraag: heb jij ook soms last van pijnlijke triggerpoints in kuiten?

Laatst bewerkt:
Met alle respect, maar ik probeer over hele lichaam wat sterker te worden door krachttraining en af te vallen door meer duurloop en minder eten.
Zo gek is dat toch niet, doen powerlifters en gewichtheffers ook als ze in een lagere gewichtscategorie proberen te komen dacht ik.
Vind krachttraining in de gym ook enorm leuk en ontspannend + ik voel dat ik de laatste weken terug betere loper wordt.
Begrijp niet waarom dat niet mag, voel me er mentaal ook zeer goed bij => maakt mijn hoofd lekker leeg.

Terug
Naar boven