- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Wat normaal is, na 21 jaar is alles al eens gezegd geweest over bodybuilding hier denk ik.Zonder deze topics leefde DBB al lang niet meer vrees ik![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat normaal is, na 21 jaar is alles al eens gezegd geweest over bodybuilding hier denk ik.Zonder deze topics leefde DBB al lang niet meer vrees ik![]()
Nee man, geen last van. Foto isDie aders heb ik in mijn kuiten ook soms, zal dan eens foto maken.
Had eens RX laten nemen omdat ik bang was voor trombosebeen, maar niks aan de hand, is gewoon een vorm van overbelasting na een trage lange duurloop.
Probeer erna meestal een dag rust te nemen.
Vraag: heb jij ook soms last van pijnlijke triggerpoints in kuiten?
Stiekem aan het gainen zie ik!
Stilletjes becoming a Monster

Zo dan, flinke benen!
Alles mag toch. Dat bepaal je nog helemaal zelf.Met alle respect, maar ik probeer over hele lichaam wat sterker te worden door krachttraining en af te vallen door meer duurloop en minder eten.
Zo gek is dat toch niet, doen powerlifters en gewichtheffers ook als ze in een lagere gewichtscategorie proberen te komen dacht ik.
Vind krachttraining in de gym ook enorm leuk en ontspannend + ik voel dat ik de laatste weken terug betere loper wordt.
Begrijp niet waarom dat niet mag, voel me er mentaal ook zeer goed bij => maakt mijn hoofd lekker leeg.
Iets om je conditie op pijl te brengen.
Volgens mij is hardlopen de beste manier om vet kwijt te raken. Met fietsen op de racefiets of met de mountainbike is het me nooit goed gelukt, behalve bij 20 uur trainen per week inclusief een paar lange extensieve duurtrainingen.Natuurlijk is hardlopen wel cardio. Het is misschien niet de meest ideale vorm van cardio voor bodybuilders.
cardio dus
Spinning / hiitVolgens mij is hardlopen de beste manier om vet kwijt te raken. Met fietsen op de racefiets of met de mountainbike is het me nooit goed gelukt, behalve bij 20 uur trainen per week inclusief een paar lange extensieve duurtrainingen.
Met spinning kan je toch nooit in de buurt komen van een paar uur met hoge hartslag mountainbiken.
Nee minder eten is de beste manier.Volgens mij is hardlopen de beste manier om vet kwijt te raken. Met fietsen op de racefiets of met de mountainbike is het me nooit goed gelukt, behalve bij 20 uur trainen per week inclusief een paar lange extensieve duurtrainingen.
Daarom dat alle pro bodybuilders zoveel hardlopen in prep.Volgens mij is hardlopen de beste manier om vet kwijt te raken. Met fietsen op de racefiets of met de mountainbike is het me nooit goed gelukt, behalve bij 20 uur trainen per week inclusief een paar lange extensieve duurtrainingen.
Dat komt omdat jullie zo vadsig zijn. De stairmaster of de lopende band doet natuurlijk helemaal niets.Nee minder eten is de beste manier.
En nee, hardlopen is voor de meeste bodybuilders niet geschikt als cardio.
Arnold fucking Schwarzenegger en Kevin Levrone deden wel aan hardlopen. Robby Robinson rende op het strand van Scheveningen.Dat komt omdat jullie zo vadsig zijn. De stairmaster of de lopende band doet natuurlijk helemaal niets.
FixedVolgens mij is hardlopen de beste manier om kraakbeen in je knieën kwijt te raken.