Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20230807_170950_Video Player.jpg

Zeker, magic of effort!

Nu weer doorbouwen naar iets minder ecto leven en wat meer ruimte voor plezier met gezin.

Bedankt voor de beste begeleiding die ik nodig had. Op naar de volgende foto!

Goed gedaan @Furryx94 :flex:
Ondanks goede begeleiding moet je het wel zelf doen.

Goed gedaan @Furryx94 :flex:
Ondanks goede begeleiding moet je het wel zelf doen.
Bedankt, zo heeft ieder wat uitdagingen etc. Maar motivatie en doorzettingsvermogen is niet te koop.
Mooi dat je in 3 maanden zon gigantisch verschil kunt maken, waar de meeste mensen denken dat dit jaar +++ werk is.
Thanks ak, kleine nuance. Sinds de geboorte van onze kleine veel uitdagingen gehad waardoor ik moest stoppen met powerliften omdat ik van fysio naar pr ging en teveel van huis was. Besloten om te blijven trainen maar dit in mijn pauze te doen. Effectief train ik +/- 40 min met een p/p/l/ub/lb schema met het weekend rust. Toch wel meer dan een halfjaar in niemandsland getraind en geleefd. Het gevoel waar ik stil stond qua kracht en qua lichaam. Besloten om te gaan cutten na 4/6 weken al snel onder begeleiding omdat ik nogal onzeker ben en te snel verkeerde keuzes maken. Keus van wovano is easy omdat wij elkaar prive ook kennen.

Dit jaar echt alles op alles gegeven, minimaal cheaten, minimaal plezier. Met resultaat waar ik vooral de laatste 5 weken echt keihard heb moeten vechten.

Nu vooral weer opzoek naar balans en met meer plezier met de familie. Qua sport vooral meer netto centimeters op armen en benen(lastig omdat beperkt apparatuur)

Tot de volgende foto :)

Je mag er echt wel trots op zijn. al aantal leden, alleen hier al gezien, die het niet behalen.

Screenshot_2023-08-08-10-37-52-96_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Terug! Voor hoelang I don't know 👀🤣
Foto na legday.
Ik weet er staat maandag. Maar moest 2 dagen wisselen deze week. Ivm aanhoudende spierpijn.

Doel is zo lean mogelijk bouwen.
Het is mogelijk dat ik kan meedoen eind dit jaar.

Maar ga toch dit jaar niet op podium. En pas meedoen met siggi's 2024 om me te kunnen kwalificeren voor bonac.

Kan ik ook meerdere wedstrijden meedoen tussen siggi's -Bonac. Moest ik kwalificatie niet halen.

Bekijk bijlage 592179
Terug! Voor hoelang I don't know 👀🤣

Doel is zo lean mogelijk bouwen.
Het is mogelijk dat ik kan meedoen eind dit jaar.

Maar ga toch dit jaar niet op podium. En pas meedoen met siggi's 2024 om me te kunnen kwalificeren voor bonac.

Kan ik ook meerdere wedstrijden meedoen tussen siggi's -Bonac. Moest ik kwalificatie niet halen.
Tof dat je terug bent. Toch iets meer interactie dan enkel je insta. Die trouwens leuk volgen is

Peanut, je werd echt wel gemist hier

Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen

Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen
Dankjewel!
Ja blijf gewoon lekker m'n ding doen hoor. Zullen altijd wel mensen zijn die klagen/opmerkingen hebben. Sta erboven 🥰 lief.

Terug
Naar boven