- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Mag niet klagen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag niet klagen

Plus lesje poseren dat helpt ook al aardig.
Mooi dat je in 3 maanden zon gigantisch verschil kunt maken, waar de meeste mensen denken dat dit jaar +++ werk is.
Bedankt, zo heeft ieder wat uitdagingen etc. Maar motivatie en doorzettingsvermogen is niet te koop.
Thanks ak, kleine nuance. Sinds de geboorte van onze kleine veel uitdagingen gehad waardoor ik moest stoppen met powerliften omdat ik van fysio naar pr ging en teveel van huis was. Besloten om te blijven trainen maar dit in mijn pauze te doen. Effectief train ik +/- 40 min met een p/p/l/ub/lb schema met het weekend rust. Toch wel meer dan een halfjaar in niemandsland getraind en geleefd. Het gevoel waar ik stil stond qua kracht en qua lichaam. Besloten om te gaan cutten na 4/6 weken al snel onder begeleiding omdat ik nogal onzeker ben en te snel verkeerde keuzes maken. Keus van wovano is easy omdat wij elkaar prive ook kennen.Mooi dat je in 3 maanden zon gigantisch verschil kunt maken, waar de meeste mensen denken dat dit jaar +++ werk is.

Tof dat je terug bent. Toch iets meer interactie dan enkel je insta. Die trouwens leuk volgen isBekijk bijlage 592179
Terug! Voor hoelang I don't know 👀🤣
Doel is zo lean mogelijk bouwen.
Het is mogelijk dat ik kan meedoen eind dit jaar.
Maar ga toch dit jaar niet op podium. En pas meedoen met siggi's 2024 om me te kunnen kwalificeren voor bonac.
Kan ik ook meerdere wedstrijden meedoen tussen siggi's -Bonac. Moest ik kwalificatie niet halen.
Leuk om te horen. Bedankt 🙏🏻Tof dat je terug bent. Toch iets meer interactie dan enkel je insta. Die trouwens leuk volgen is
Denk het niet joh😂
Er riep pas nog iemand om je pizza's

GA STUK 😂😂😂
Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen
De OG peanut had niet zo'n twee gespierde benen.
Dankjewel!Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen