AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Tijdje aan 't cruisen, zelfs m'n geliefde hgh er even uit gehad. Life happens, verhuizen, druk met werk enzovoorts. Altijd m'n probleem, die consistentie. Fluffier dan ik hoopte op dit gewicht dus korte cut binnenkort en dan hopelijk een maand of 4 groeien.

115.4 kg vanmorgen, bf net niet chubby, 200 test 75 mast sinds een maand of 1.5 denk ik en sinds vrijdag weer 3 iu hgh.
Hoop dat je dat vanuit sport perspectief bedoelt, en niet als je jezelf gewoon op straat vergelijkt. Hoe dan ook, wel zuur als je lijf nu niet als je lijf voelt :(

We zitten hier op een bodybuilding forum. Vrij gebruikelijk om zelfkritisch te zijn en altijd een hoger niveau na te streven.
Haha ik kijk regelmatig vanuit bepaalde hoeken in een spiegel denkende dat ik er überhaupt niet uit zie of ik train. Iedereen ziet er ook altijd buffer uit. Tis een jankverhaal.

Chubby is 't ook niet hoor, maar wel te chubby voor een full on bulk.
Precies @Spambod , ik snap t als je van stage lean naar een wat 'normaler' bf % gaat het ff slikken is...

Toch ben ik soms bang, ook voor mezelf, dat mensen een stoornis ontwikkelen omdat je zo obsessief met trainen en eten bezig bent. Vandaar, ik zeg die shit ook tegen mezelf: ben ik echt dik geworden of heb ik gewoon 2 weken wat minder extreem alles precies goed gedaan... en zie ik er daarom weer minder goed uit...

Daarom als ij je abs kan tellen en mn vinger ertussen zou kunnen leggen ben je voor mijn rete getraind em ripped als een mofo. En daar mag je trots op zijn @tallandsmall ! :kiss:

Precies @Spambod , ik snap t als je van stage lean naar een wat 'normaler' bf % gaat het ff slikken is...

Toch ben ik soms bang, ook voor mezelf, dat mensen een stoornis ontwikkelen omdat je zo obsessief met trainen en eten bezig bent. Vandaar, ik zeg die shit ook tegen mezelf: ben ik echt dik geworden of heb ik gewoon 2 weken wat minder extreem alles precies goed gedaan... en zie ik er daarom weer minder goed uit...

Daarom als ij je abs kan tellen en mn vinger ertussen zou kunnen leggen ben je voor mijn rete getraind em ripped als een mofo. En daar mag je trots op zijn @tallandsmall ! :kiss:

Tsja, definieer de term stoornis. Bodybuilding is voor velen van ons gewoon een way of life. Zonder valt niet meer te leven. Door de jaren heen vereenzelvig je jezelf met je uiterlijk… Dat is nu eenmaal zo. Dat is misschien niet per definitie “gezond”, maar wat en wie is wel gezond?

Als bodybuilding je netto onder de streep gelukkig maakt, zie ik geen probleem.

Tsja, definieer de term stoornis. Bodybuilding is voor velen van ons gewoon een way of life. Zonder valt niet meer te leven. Door de jaren heen vereenzelvig je jezelf met je uiterlijk… Dat is nu eenmaal zo. Dat is misschien niet per definitie “gezond”, maar wat en wie is wel gezond?

Als bodybuilding je netto onder de streep gelukkig maakt, zie ik geen probleem.
Als ik die stoornis zou definiëren volgt er vast weer een topicban.

Er zijn genoeg topsporters die een stoornis ontwikkelen. Gevaar ligt altijd op de loer.

20230726_211626.jpg

Gaat lekker tattoo bro :flexbiceps:

geil

Terug
Naar boven