MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

1691487431778.png

Waarom ben je van naam veranderd peanut?dat heb ik gemist.

Ah helder .
Je legs staan er igv weer lekker bij :D

Screenshot_2023-08-08-10-37-52-96_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Terug! Voor hoelang I don't know 👀🤣
Foto na legday.
Ik weet er staat maandag. Maar moest 2 dagen wisselen deze week. Ivm aanhoudende spierpijn.

Doel is zo lean mogelijk bouwen.
Het is mogelijk dat ik kan meedoen eind dit jaar.

Maar ga toch dit jaar niet op podium. En pas meedoen met siggi's 2024 om me te kunnen kwalificeren voor bonac.

Kan ik ook meerdere wedstrijden meedoen tussen siggi's -Bonac. Moest ik kwalificatie niet halen.
Leuk dat je er weer (even) bent!

Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen
Ja dit. Vind het altijd wel motiverend als mensen dat zijn :)

Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen
Dit!

Al moeten grapjes over gekookte biefstuk en ananas op pizza wel kunnen.

Of je kan erg goed spelen met je camera of je armen boeken flinke progessie piraat :D

Terug
Naar boven