Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5.024
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
OG?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OG?
Heb ik toen besproken met de admin. Om te wijzigen.Waarom ben je van naam veranderd peanut?dat heb ik gemist.
Leuk dat je er weer (even) bent!![]()
Terug! Voor hoelang I don't know 👀🤣
Foto na legday.
Ik weet er staat maandag. Maar moest 2 dagen wisselen deze week. Ivm aanhoudende spierpijn.
Doel is zo lean mogelijk bouwen.
Het is mogelijk dat ik kan meedoen eind dit jaar.
Maar ga toch dit jaar niet op podium. En pas meedoen met siggi's 2024 om me te kunnen kwalificeren voor bonac.
Kan ik ook meerdere wedstrijden meedoen tussen siggi's -Bonac. Moest ik kwalificatie niet halen.
Ja dit. Vind het altijd wel motiverend als mensen dat zijnIk kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen

Dit!Ik kan ook zeggen dat ik alleen maar respect voor jouw dedication heb. Je hebt meer dedication als 95% van de mensen hier dus gewoon lekker blijven bouwen en schijt hebben aan die paar personen die opmerkingen maken aan je "autistische way of life" puur en alleen omdat ze het wss zelf niet kunnen opbrengen. 1 oor in en andere oor uit zou ik zeggen
kan ik mee leven 🤪Dit!
Al moeten grapjes over gekookte biefstuk en ananas op pizza wel kunnen.
Mooie progressie!Nu weer doorbouwen naar iets minder ecto leven en wat meer ruimte voor plezier met gezin.
Bedankt voor de beste begeleiding die ik nodig had. Op naar de volgende foto!
Goede progressie!![]()
Calorieën hoger vanaf nu; 3283 atm.
Heerlijke training gehad!
Ik vond het zelf juist een mindere foto 😳Of je kan erg goed spelen met je camera of je armen boeken flinke progessie piraat![]()