- Waardering
- 32.571
- Massa
- 160kg
Mennn ga maar alvast de home dumbells afstoffen dan 🙋♀️3 setjes 1 set is 100 + 100. Elke nacht geen uitzonderingen. Jannes ook gedaan en meet boven de 50.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mennn ga maar alvast de home dumbells afstoffen dan 🙋♀️3 setjes 1 set is 100 + 100. Elke nacht geen uitzonderingen. Jannes ook gedaan en meet boven de 50.
Klopt, je bent nog steeds de enige man ooit die ik vroeg vooor een date...toen kreeg ik wel complimenten ja toen ik in mijn fotoshoot shape rondliep.
Meer classic ipv statisch recht. Dus 1 been een beetje naar buiten en dan je heup erin hangen en eventueel een lichte twist?Wat is een cheatcode om deze pose visueel mooier te maken?
Meer size op armen word aan gewerkt, maar is er een manier om dit plaatje fraaier te krijgen?
Me front double bicep oogt bijna alsof ik vegan ben en dit moet beter.
![]()
Kzou me niet druk maken om de grote van je lats, wel over de verhoudingen. Je armen en de eigenlijk te grote lats, maken het een vreemd bouwpakket wat niet bij elkaar lijkt te horen. We missen de flowDat heb ik idd geprobeerd dus die hoek torso/arm van nu 90graden meer richting 120 dus arm stuk hoger maar dan draait de lat niet mooi naar buiten en oogt dat weer minder “breed”. Zodra me armen boven de 90graden gaan lijkt het alsof je breedte verliest in het totaal plaatje.
Hmm hiermee zou ik wel wat kunnen experimenteren. Is dit ook toegestaan in een front double bicep dat je meer een classic pose aanneemt met die twist bij de bb klasse of maakt dit niets uit?Meer classic ipv statisch recht. Dus 1 been een beetje naar buiten en dan je heup erin hangen en eventueel een lichte twist?
Kijk naar cedric mcmillan bijvoorbeeld die deed het ook zo.Hmm hiermee zou ik wel wat kunnen experimenteren. Is dit ook toegestaan in een front double bicep dat je meer een classic pose aanneemt met die twist bij de bb klasse of maakt dit niets uit?
Ja maar officieel ben je gewoon een junk. Misschien omdat ik geen veilige thuis omgeving atm. En je gaat mij niet vertellen dat een benzo verslaving ongezonder is als een AAS verslaving. Ik ga ook zeker niet aan AAS beginnen omdat ik dat echt troep vind. En ik vond mijn fysiek van vorig jaar mooi genoeg. Natuurlijk ff wat meer massa erbij dit jaar. Trt als je ouder bent richting de 40 is anders watHeel erg subjectief dit
Als jouw "lichaam" 100x zo gezonder is waarom moet jij dan wel begeleid wonen en hij niet?
Daarbij is AAS zeker gewoon een verslaving maar dat is niemand z'n punt hier
Ik zou wat meer de focus leggen bij je echte problemen Meeuw. Al het andere in bijzaak en voegt niets toe. Kom er nou gewoon beter psychologisch uit en werk de aankomende jaren aan jezelf. Want die benzos zijn dan nu even een probleem met wat meer urgentie. Maar laten we eerlijk zijn je kan/moet aan nog wat meer dingen werken. We hebben de afgelopen jaren kunnen meegenieten met wat er allemaal mis is gegaan. Die dingen gebeuren meestal niet bij mensen die stabiel in het leven staan.Ja maar officieel ben je gewoon een junk. Misschien omdat ik geen veilige thuis omgeving atm. En je gaat mij niet vertellen dat een benzo verslaving ongezonder is als een AAS verslaving. Ik ga ook zeker niet aan AAS beginnen omdat ik dat echt troep vind. En ik vond mijn fysiek van vorig jaar mooi genoeg. Natuurlijk ff wat meer massa erbij dit jaar. Trt als je ouder bent richting de 40 is anders wat
Sowieso, alles wat @ThaWasteland hierboven zegt.Ja maar officieel ben je gewoon een junk. Misschien omdat ik geen veilige thuis omgeving atm. En je gaat mij niet vertellen dat een benzo verslaving ongezonder is als een AAS verslaving. Ik ga ook zeker niet aan AAS beginnen omdat ik dat echt troep vind. En ik vond mijn fysiek van vorig jaar mooi genoeg. Natuurlijk ff wat meer massa erbij dit jaar. Trt als je ouder bent richting de 40 is anders wat
Waarom zou je dat dan gaan doen? Testosteron is ook na je 50 nog meer dan hoog genoeg als daar nooit mee geknoeid geweest is.
onzinWaarom zou je dat dan gaan doen? Testosteron is ook na je 50 nog meer dan hoog genoeg als daar nooit mee geknoeid geweest is.
Duren je sessies met toosje dan nog lang of begint dit soms ook al halverwege in te storten?Waarom zou je dat dan gaan doen? Testosteron is ook na je 50 nog meer dan hoog genoeg als daar nooit mee geknoeid geweest is.
Kun je een dislike geven maar je moet geen dingen zeggen die niet waar zijn of heb jij zonder dat we het weten endocrinology gestudeerd en heb jij beschikking over statistieken die ik niet heb?
Daar mag ik niet meer over praten.Duren je sessies met toosje dan nog lang of begint dit soms ook al halverwege in te storten?
Als ik van de diazepam af ben krijg ik een s-ggz psycholoog toegewezen die met mij aan de slag gaat ik verwacht dat dit een lange behandeling word. Dus dat komt goed heb veel meegemaakt en een lange goede behandeling is gewoon nodig.Sowieso, alles wat @ThaWasteland hierboven zegt.
Misschien handig om je een beetje op jezelf te focussen ipv op anderen en wat die anderen zeggen of doen.
Wat je nu doet is weer "classic Meeuw", je focust je op iets wat je ziet als negatief en denkt dat je daar je tanden in moet zetten en niet moet loslaten. Dat de meeste mensen je gewoon het beste wensen zal je wel weer ontgaan.
De vergelijking benzo's tegenover ASS is volkomen irrelevant. Zorg eerst maar eens dat je je leven op de rit hebt en houdt.
Zolang je niet normaal met reacties om kan gaan moet je je afvragen waarom je je hier zo komt laten kietelen.
Succes met alles.
Ik denk dat iedereen dat hier verwacht
Ja klinkt gek maar ik heb er zin in om geholpen te worden. En ik ben misschien ook wel blij dat ik verslaafd ben geworden en benzo’s anders had ik 53week moeten wachten op psychologische hulp….
Toon die dankbaarheid met een volledige inzet.Ja klinkt gek maar ik heb er zin in om geholpen te worden. En ik ben misschien ook wel blij dat ik verslaafd ben geworden en benzo’s anders had ik 53week moeten wachten op psychologische hulp….
)