Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5.024
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodybuilders op festivals komen vast nog steeds vertellen hoe indrukwekkend je bent.
Vergeet de rappers niet.Bodybuilders op festivals komen vast nog steeds vertellen hoe indrukwekkend je bent.
Hij zal inderdaad enorm jaloers zijn op het monsterfysiek van Meeuw, je hebt hem door.Jij kunt echt alleen maar hatelijk doen he? Last van extreme jaloezie ofzo, gatver.
Kssst.Jij kunt echt alleen maar hatelijk doen he? Last van extreme jaloezie ofzo, gatver.
toen kreeg ik wel complimenten ja toen ik in mijn fotoshoot shape rondliep. Niet iedereen vind zo’n vieze acne extreme rug mooi. Bij jullie moet alles zo extreem mijn lichaam is 100x gezonder als die van jou. Kan je wel over mijn benzo gebruik praten maar jij prikt wekelijks een naald in je reet dus kom niet praten over junk shit. Als je AAS gebruikt ben je ook gewoon verslaafd.Bodybuilders op festivals komen vast nog steeds vertellen hoe indrukwekkend je bent.
Heel erg subjectief dit
Armen misschien iets meer naar boven roteren zodat je tricep er beter uit komt?Wat is een cheatcode om deze pose visueel mooier te maken?
Meer size op armen word aan gewerkt, maar is er een manier om dit plaatje fraaier te krijgen?
Me front double bicep oogt bijna alsof ik vegan ben en dit moet beter.
![]()
Dat heb ik idd geprobeerd dus die hoek torso/arm van nu 90graden meer richting 120 dus arm stuk hoger maar dan draait de lat niet mooi naar buiten en oogt dat weer minder “breed”. Zodra me armen boven de 90graden gaan lijkt het alsof je breedte verliest in het totaal plaatje.Armen misschien iets meer naar boven roteren zodat je tricep er beter uit komt?
Als je snapt wat ik bedoel
Gewoon van voren de foto nemen?Dat heb ik idd geprobeerd dus die hoek torso/arm van nu 90graden meer richting 120 dus arm stuk hoger maar dan draait de lat niet mooi naar buiten en oogt dat weer minder “breed”. Zodra me armen boven de 90graden gaan lijkt het alsof je breedte verliest in het totaal plaatje.
Ja daar heb je gelijk in maar dan staat die standaard in de weg vandaar dat ik voor de spiegel het vanuit de zijkant doe 😜
Ja dan niet voor de spiegel staan?Ja daar heb je gelijk in maar dan staat die standaard in de weg vandaar dat ik voor de spiegel het vanuit de zijkant doe 😜
Yup, maar voor te oefenen is dit fijner zodat je hier en daar een tweak direct kan doen ipv foto-analyseren-repeat.
Doe de arm sets voor het slapen gaan van Ritchy Piana.Wat is een cheatcode om deze pose visueel mooier te maken?
Meer size op armen word aan gewerkt, maar is er een manier om dit plaatje fraaier te krijgen?
![]()
Mij als coach inhuren? Heb je binnen een half jaar 45cm, maar dat zal wel weer te lang duren...Wat is een cheatcode om deze pose visueel mooier te maken?
![]()
Haha ik heb dit paar jaar geleden wel gedaan.Doe de arm sets voor het slapen gaan van Ritchy Piana.
3 setjes 1 set is 100 + 100. Elke nacht geen uitzonderingen. Jannes ook gedaan en meet boven de 50.Haha ik heb dit paar jaar geleden wel gedaan.
100 reps curlen, 100 reps skullcrushers 😂
zoals je kunt zien heeft dit niet gewerkt bij mij