MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja klinkt gek maar ik heb er zin in om geholpen te worden. En ik ben misschien ook wel blij dat ik verslaafd ben geworden en benzo’s anders had ik 53week moeten wachten op psychologische hulp….
Een legendarisch voetballer zij ooit: "Elk nadeel hep z'n voordeel".
Dat je hulp hebt gezocht, is sowieso de beste beslissing die je dit jaar hebt genomen.

En verder wat @Mentat zegt. Als je het dan toch niet kunt laten om ons op de hoogte te houden van je vorderingen, open dan even je eigen topic. Een soort van comeback-log.

Ja klinkt gek maar ik heb er zin in om geholpen te worden.
Je moet gaan hardlopen, het beste dat er is om serotinine aan te maken. Als u nu begint kan je behoorlijk goed worden, vergeet een tijdje bodybuilding want het is mentaal slecht voor u.

Laatst bewerkt:
Ja maar officieel ben je gewoon een junk. Misschien omdat ik geen veilige thuis omgeving atm. En je gaat mij niet vertellen dat een benzo verslaving ongezonder is als een AAS verslaving. Ik ga ook zeker niet aan AAS beginnen omdat ik dat echt troep vind. En ik vond mijn fysiek van vorig jaar mooi genoeg. Natuurlijk ff wat meer massa erbij dit jaar. Trt als je ouder bent richting de 40 is anders wat
Dit is een bodybuild forum, geen jellinek. Je geeft zelf aan op zwervers te spugen, maar eigenlijk ben je gewoon zelf een junk

Als ik van de diazepam af ben krijg ik een s-ggz psycholoog toegewezen die met mij aan de slag gaat ik verwacht dat dit een lange behandeling word. Dus dat komt goed heb veel meegemaakt en een lange goede behandeling is gewoon nodig.

Er komt ook een nieuwe IQ test en een test met voor ziektes ik nu eig heb. Want alle ziektes die ik heb waren afgenomen toen ik een kind was. Dus ik wil weer opnieuw zo’n test doen
Ik zou jezelf vooral 'ziektes' aanpraten.

Ja klinkt gek maar ik heb er zin in om geholpen te worden. En ik ben misschien ook wel blij dat ik verslaafd ben geworden en benzo’s anders had ik 53week moeten wachten op psychologische hulp….
Je kunt ook gewoon lachend over een burgermeester kotsen, heb je vanavond al een kamer en lekker stoned van de haldol.

Verder is het vooral t.m.i.

een test met voor ziektes ik nu eig heb. Want alle ziektes die ik heb waren afgenomen toen ik een kind was.
Meeste van die dingen zijn geen ziektes. Voor alles dat je een beetje afwijkt van gemiddelde bestaat nu een naam en bestaan rare pillen voor die ik nooit meer wil nemen. In ieder geval eerst zonder medicatie ermee proberen te leven is mijn advies. Voor al mijn "ziektes" is ernstig hardlopen nog het beste medicijn gebleken achteraf. Veel succes.

Armendag

10689EF1-7008-4420-8FF1-C72718C8329D.jpeg

Goeie :thumbs:

Meeste van die dingen zijn geen ziektes. Voor alles dat je een beetje afwijkt van gemiddelde bestaat nu een naam en bestaan rare pillen voor die ik nooit meer wil nemen. In ieder geval eerst zonder medicatie ermee proberen te leven is mijn advies. Voor al mijn "ziektes" is ernstig hardlopen nog het beste medicijn gebleken achteraf. Veel succes.
@Sanca Saxon kan je hem bannen als die nog 1 keer over hardlopen praat.

Terug
Naar boven