XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is allemaal wat anders gelopen , zou meedoen met de contest maar is niet helemaal gelukt. Wel besloten de bulk door te zetten en focussen op hele gestage gewichtstoename. Nu 90/91 kg en ga nog door tot 93-94 kg voor mijn powerlift comp :D
Blijft toch één van de meest indrukwekkende naturals op DBB. :thumbs:

Het is allemaal wat anders gelopen , zou meedoen met de contest maar is niet helemaal gelukt. Wel besloten de bulk door te zetten en focussen op hele gestage gewichtstoename. Nu 90/91 kg en ga nog door tot 93-94 kg voor mijn powerlift comp :D
Beest, serieus nog steeds natty? In beide gevallen heel indrukwekkend fysiek!

Jeetje kerel, zowel voor een naturel als niet naturel impressive 💪🏻

Naturel alleen maar meer respect.

Full

IMG_9020.jpeg

Melanotan :cool:

Uitkering en in de zon zitten, moeilijker moet je het niet maken.

@BB netjes, en dat in 1 week?
Ja een week, maar de eerste dagen veel gefietst (dus alleen benen/armen/gezicht). De rest rustig opgebouwd, maar nu kan ik wel 6 uur aaneengesloten in de zon liggen. Zonnebrand was op en heb vanmiddag toch maar nieuwe gekocht. En was te lui iemand te vragen mn rug in de smeren. :o

Terug
Naar boven