- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Het boek komt binnenkort uit!Zou jij hier iets meer over kunnen vertellen? Wat deed jij precies in Afrika?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het boek komt binnenkort uit!Zou jij hier iets meer over kunnen vertellen? Wat deed jij precies in Afrika?
Heb ze al ingelicht en exact de plek beschreven waar ze moeten zoeken!Ik hoop niet dat ik bij de douane eruit gepikt wordt en mijn apotheekwaren in kan leveren.![]()
Ik heb er ooit voor een vuurpeloton gestaan en overleeft !
Wist ik toch al.Ik heb er ooit voor een vuurpeloton gestaan en overleeft !
Ben clairvoyant.
Zolang ze niet schieten is het best makkelijk dat te overleven.Ik heb er ooit voor een vuurpeloton gestaan en overleeft !
Kop om op te schieten.Zolang ze niet schieten is het best makkelijk dat te overleven.
Zoveel talenten!
Yep tuurlijk. 🙈Ik heb er ooit voor een vuurpeloton gestaan en overleeft !
Ik doorzie jou ook.
Vertel

Het is niet zo moeilijk.
Je mag ook geen 100 sloffen sigaretten meenemen. Niet dat ik dat heb gedaan.Dan moet je toch niks inleveren als je eruitgepikt wordt?
Beter!
Fotos van leden mag je alleen plaatsen met toestemming. Heb je dat gevraagt aan Gremlin alvorens haar foto te plaatsen?
O nee vergeten 😂. Maar aangezien de smiley vindt hij het niet erg.Fotos van leden mag je alleen plaatsen met toestemming. Heb je dat gevraagt aan Gremlin alvorens haar foto te plaatsen?