XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Uur gewandeld met 20 kg vest. Dikke traps pump. Ik wou verder gaan maar mijn linker knie begon te klagen

1000019857.jpg

Ik heb ook door onverklaarbare reden(en) last van de zijkant van m'n linker knie. Maar niet tijdens het trainen, meer wanneer ik me stoot of erop ga leunen.

Maar een uur verzwaard wandelen is geen blessure waard, waardoor je je benen niet kunt trainen.

Hoop dat dat dan ook niet het geval is.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer voor jou en je gezin, ik wens het je niet toe.
Maar het interesseert me geen reet.
Ja, ik vind het een jankverhaal.

Dit geeft aan hoe een toxisch persoon jij bent. Jij gaat net zo hard op die lijst man. Adios ✌️

Besloten van te voren wat meer te zetten, maar normaal neem ik alles gewoon mee.
Niet echt slim toch. Als je bv naar Canada gata pak je op een injectie van 1 ml al 20 jaar.
België ook niet funny, direct 2500 boete en een strafrechtelijk onderzoek, zit je als militair niet op te wachten.

Niet echt slim toch. Als je bv naar Canada gata pak je op een injectie van 1 ml al 20 jaar.
België ook niet funny, direct 2500 boete en een strafrechtelijk onderzoek, zit je als militair niet op te wachten.
In Turkije paar vials Test gekocht in de apotheek, geen probleem. Naar de VS neem ik ook gewoon mee, zat er vorig jaar 3,5 week aaneengesloten. Griekenland ook geen probleem. Gebruikshoeveelheid heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik ga niet bijna een maand niet zetten. Dit is geen advies aan anderen overigens.

België is inderdaad extreem qua wetgeving, maar daar ga ik nooit heen met het vliegtuig.

Ik heb ook door onverklaarbare reden(en) last van de zijkant van m'n linker knie. Maar niet tijdens het trainen, meer wanneer ik me stoot of erop ga leunen.

Maar een uur verzwaard wandelen is geen blessure waard, waardoor je je benen niet kunt trainen.

Hoop dat dat dan ook niet het geval is.
Ik denk dan aan verzwakking labrum uitgaande van eigen ervaring.

Even een paar posts gerapporteerd, hoe zwakzinnig je ook bent dit slaat echt nergens meer op. Er is eerder al verwezen naar een ander topic waar deze onzin gepost kan worden.

2 bladzijden gezeik verwijderd, doe even volwassen allemaal.

Terug
Naar boven