- Waardering
- 6.323
Thanks cheffie! DBB antwoord: één week.

Negen weken bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks cheffie! DBB antwoord: één week.

Dats mooie vooruitgang maat 💪Thanks cheffie! DBB antwoord: één week.
Negen weken bro.
Je lijkt wel een beetje op Sean Strickland, maar dan buffer.![]()
Vanmorgen zei de weegschaal 90kg doel gehaald! En door.
Tnx man ik zie het zelf niet zo, al merk ik wel meer vooruitgang in m'n ub doordat ik atm geen of amper benen kan trainen :')Pff, je blijft maar progress maken zo lijkt het. Vooral heel je UB. Lekker hoor.
Is dat door de warmte dat je zo vasculair bent?
- Genetisch

Je kan zo bruin worden als je wilt, maar aan het weer kan je niet wennen?- Genetisch
- Warmte
- Pomp
- Redelijk laag vetpercentage
- AAS (alhoewel ik nu cruise op 240 mg)
Zweet me het apelazerus en staat een gast in een jas en lange broek naast me.
![]()

O, ik wist niet dat @ak mee is op vakantie, leuk!Zweet me het apelazerus en staat een gast in een jas en lange broek naast me.![]()
Draai de volgorde maar om.- Genetisch
- Warmte
- Pomp
![]()
Toch niet je cruise meegenomen op vakantie.- Genetisch
- Warmte
- Pomp
![]()
Ik kan er prima aan wennen, wat heeft dat met zweten te maken? Kan midden op de dag gewoon door de woestijn fietsen, sommigen verklaren me voor gek. Heel de dag in zonnen ook geen probleem, mag van mij altijd zo zijn, mij hoor je niet klagen.Je kan zo bruin worden als je wilt, maar aan het weer kan je niet wennen?![]()
Besloten van te voren wat meer te zetten, maar normaal neem ik alles gewoon mee.
Nope. Genetisch plek 1.
Er stond een smiley, voor het geval het niet duidelijk was dat het een grapje was.Ik kan er prima aan wennen, wat heeft dat met zweten te maken? Kan midden op de dag gewoon door de woestijn fietsen, sommigen verklaren me voor gek. Heel de dag in zonnen ook geen probleem, mag van mij altijd zo zijn, mij hoor je niet klagen.