Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee, ik vind die benaming ipv gewoon de benaming van de stoornis onzin.

Dus je vindt ook bijvoorbeeld 'hart- en vaatziekten' of 'dementie' onzin, want volgens jou moeten ze gewoon de benaming van de ziekte zelf benoemen, toch?
Wordt wel lastig hoor tijdens onderzoeken, studies en dergelijke.. elke keer alles opnoemen in plaats van de overkoepelende term :o

Dus je vindt ook bijvoorbeeld 'hart- en vaatziekten' of 'dementie' onzin, want volgens jou moeten ze gewoon de benaming van de ziekte zelf benoemen, toch?
Wordt wel lastig hoor tijdens onderzoeken, studies en dergelijke.. elke keer alles opnoemen in plaats van de overkoepelende term :o
Man, stop toch eens met zeuren.

Aanstelleritus is iets heel anders dan hart en vaatziekten of dementie

De term neurodivergent (of neurodivers) wordt hier zo goed als nooit gebruikt.

Wordt het dan ook niet als overkoepelend gezien? Zou natuurlijk ook kunnen en dan snap ik wel wat Chrash bedoelt en dan zal het gewoon een organisatie/land verschil zijn. In de volksmond hier wordt het niet veel gebruikt, maar in studies en dergelijke wel.

Wordt het dan ook niet als overkoepelend gezien? Zou natuurlijk ook kunnen en dan snap ik wel wat Chrash bedoelt en dan zal het gewoon een organisatie/land verschil zijn. In de volksmond hier wordt het niet veel gebruikt, maar in studies en dergelijke wel.
Geen idee, dat de term bestaat betekent niet automatisch dat die ook gebruikt wordt.

Klopt, zag het ook niet terug in zoeken
IMG_0492.jpeg

Ik heb topic bans bij de hand dus houdt het aub on topic.

VideoCapture_20230915-092200.jpg

Terug
Naar boven