Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt
Dit is/was een bb forum, dus opzich logisch dat er niet eindeloze ruimte is voor gekkies. Jammer dat @wovano aangevallen word, een van de weinige echte bodybuilders hier

Dit is/was een bb forum, dus opzich logisch dat er niet eindeloze ruimte is voor gekkies. Jammer dat @wovano aangevallen word, een van de weinige echte bodybuilders hier
Dan verwijder je de gekkies van het forum en ga je over tot de orde van de dag. Iedereen z’n gang laten gaan en vervolgens als mod een beetje lollig zitten doen is ronduit kinderachtig, daar win je verder niets mee.

Maar goed, gisteren ook al deze discussie proberen te voeren met @wovano , maar die reageert gewoon niet meer als het te moeilijk wordt :).

Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt
Hij kiest er toch zelf voor om zulke zooi te posten, kom op man. En ondertussen heeft ie meerdere posts geplaatst met haterij op AAS gebruikers.

Ik haat niemand. Komt dat zo over? Ik wou mensen allemaal motiveren om geen supplementen te gebruiken

Als ik niet slaap kan inderdaad de emotie feller naar boven komen. Dus ik neem jullie advies aan en ik ga straks slapen. Maar eerst heb ik het gesprek. :thumbup:

Ik wou mensen allemaal motiveren om geen supplementen te gebruiken
Laat mensen zelf maar kiezen wat ze doen. Als ze met domme kuurschema's afkomen of te snel willen kuren wordt daar toch wel wat van gezegd.

En misschien net 10 seconden langer nadenken voordat je op "plaats reactie" klikt? Zodat je geen 3-4 posts achter elkaar moet zitten spammen? :o

Mod moet daar gewoon niet zo op reageren imo.

Zou daarnaast ook @pineapple1025 ernstig aan willen raden die zeer frequente progressiepics, filmpjes, dagelijks wisselende trainingsideeën, psychische problemen en begeleidende verhalen zo veel mogelijk voor zijn eigen log te bewaren en eventueel eens in de zoveel tijd in dit topic gewoon 'ns een foto update te posten zonder al te veel context verder. We begrijpen allemaal wel dat er 'iets' is maar dit is niet de juiste plek daarvoor. Zonder er al te veel verstand van te hebben denk ik dat dat ook beter is voor jou.

Ja dat klopt, ik ben wel impulsief

Ik wou mensen allemaal motiveren om geen supplementen te gebruiken

Ik besteed maandelijks ongeveer €200,- aan supplementen, voor mijn vriendin en mezelf.
Áls je Whey Protein ook als supplement ziet, anders aanzienlijk minder.

Gaat niet veranderen, maatje ✌️

Ik werk op instellingen en binnen de muren van de instelling word er rekening gehouden met die cliënten hun tekortkomingen, wij passen ons aan aan hun behoeften en mentale gesteldheid. Maar je gaat toch niet verwachten dat als ze in de buitenwereld of online hetzelfde gedrag vertonen dat de hele wereld zich ook aanpast aan hun gedrag? Als je onzin wilt roepen of posten kan je daar gewoon commentaar op krijgen. Er zijn al genoeg downies op dit forum die vanalles posten wat niks met bodybuilding te maken heeft, en nu zou je daarover ook nog eens niks mogen zeggen? Omgedraaide wereld.

Ik werk op instellingen en binnen de muren van de instelling word er rekening gehouden met die cliënten hun tekortkomingen, wij passen ons aan aan hun behoeften en mentale gesteldheid. Maar je gaat toch niet verwachten dat als ze in de buitenwereld of online hetzelfde gedrag vertonen dat de hele wereld zich ook aanpast aan hun gedrag? Als je onzin wilt roepen of posten kan je daar gewoon commentaar op krijgen. Er zijn al genoeg downies op dit forum die vanalles posten wat niks met bodybuilding te maken heeft, en nu zou je daarover ook nog eens niks mogen zeggen? Omgedraaide wereld.
:thumbup:

Gisteren
Screenshot_20230919_125634_Instagram.jpg

Als je zo reageert als zgn geintje, kun je ook een reactie terug verwachten. Heeft niks met zijn 'status' van Mod te maken. Je zou eerder zeggen dat een mod juist niet zulke opmerkingen maakt.
Voor 2010 bestond dit forum ook al, en waren er ook mensen die aan krachttraining en BB doen. Van de Powerlifters zie je nu bijna niemand meer hier.

Terug
Naar boven