AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Gisteren
Screenshot_20230919_125634_Instagram.jpg
Hey Dikke Bodybuilder :heart:

Deze is van 5 minuten geleden. Moet nog sporten vandaag.

Ik zal alvast vertellen dat er SilverBack staat, aangezien enkelen het niet kunnen lezen 💪🏻

Bijlagen

• PXL_20230919_110956007~2.jpg
    PXL_20230919_110956007~2.jpg
    160,4 KB · Weergaven: 141
Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt
De jongen is duidelijk de controle kwijt. Maar laten we vooral massaal gaan liken dat hij zichzelf volplakt met nicotinepleisters zodat we aadig gevonden worden :gek:

De jongen is duidelijk de controle kwijt. Maar laten we vooral massaal gaan liken dat hij zichzelf volplakt met nicotinepleisters zodat we aadig gevonden worden :gek:
Inderdaad dat kan nooit de bedoeling zijn. Moeten we hem dan maar belachelijk maken á la “moderator” Wovano?

Ik zal er toch maar even op ingaan, had niet gedacht zo’n commotie te veroorzaken.
Volgens mij is dit inderdaad een bodybuilding/krachtsport forum en dankzij bepaalde types wat hier rondhangen wordt er steeds meer bullshit gepost wat totaal niet bodybuilding gerelateerd is of wordt er zelfs afgegeven op onze sport. Daarnaast lijkt het ook steeds meer een instelling te worden hier voor mensen met mentale issues. Het is internet is gewoon een openbaar iets dus als je zelf iets op het internet gooit kun je daar best reactie op krijgen. Prima ook, want als we nou nooit ergens meer kritisch op mogen zijn of een grapje over mogen maken krijgen we nog meer een maatschappij met softies.
Verder valt het me op dat het altijd dezelfde mensen zijn die kritisch op mij reageren. Geen idee of het jaloezie is dat ze na X jaar trainen nog steeds een flutfysiek hebben en niks bereikt hebben in deze sport of dat het iets anders is. Wil niet arrogant klinken maar voel me niet geroepen om energie te steken om te discussiëren met dat soort volk. Is een beetje hetzelfde als een of andere wandelende tak mij in de gym komt vertellen dat ik verkeerd train. Of dat ik tegen Mr Olympia ga zeggen dat hij verkeerd traint. Buiten dat zit ik niet 24/7 op het forum omdat ik het met een fulltime baan, eigen onderneming, dochter van 5 maanden oud en 4-5x per week trainen al druk zat heb. Dan steek ik mijn energie liever daarin dan hele pagina’s aan onzin lezen. Als er een bericht gerapporteerd wordt handel ik daar wel op als ik het tegenkom uiteraard.

Precies de reden dat ik een hele tijd afwezig ben geweest van dit forum, en gestopt was met loggen. 90% van de zooi die word gepost heeft niks met bodybuilding te maken. De gasten/dames die serieus met de sport bezig zijn, zijn misschien op 2 handen te tellen. Tel daarbij op dat ondertussen 20% van de leden in een physchiatrische zit, hoort te zitten of eruit is ontsnapt maakt het een stuk minder aantrekkelijk. Als je dan ook nog die geitenwollen sokken cultuur erbij optelt waarbij je niks tegen elkaar mag zeggen haalt voor mij de lol er snel af. Het forum heet letterlijk bodybuilding.

Mand

Ik zal er toch maar even op ingaan, had niet gedacht zo’n commotie te veroorzaken.
Volgens mij is dit inderdaad een bodybuilding/krachtsport forum en dankzij bepaalde types wat hier rondhangen wordt er steeds meer bullshit gepost wat totaal niet bodybuilding gerelateerd is of wordt er zelfs afgegeven op onze sport. Daarnaast lijkt het ook steeds meer een instelling te worden hier voor mensen met mentale issues. Het is internet is gewoon een openbaar iets dus als je zelf iets op het internet gooit kun je daar best reactie op krijgen. Prima ook, want als we nou nooit ergens meer kritisch op mogen zijn of een grapje over mogen maken krijgen we nog meer een maatschappij met softies.
Verder valt het me op dat het altijd dezelfde mensen zijn die kritisch op mij reageren. Geen idee of het jaloezie is dat ze na X jaar trainen nog steeds een flutfysiek hebben en niks bereikt hebben in deze sport of dat het iets anders is. Wil niet arrogant klinken maar voel me niet geroepen om energie te steken om te discussiëren met dat soort volk. Is een beetje hetzelfde als een of andere wandelende tak mij in de gym komt vertellen dat ik verkeerd train. Of dat ik tegen Mr Olympia ga zeggen dat hij verkeerd traint. Buiten dat zit ik niet 24/7 op het forum omdat ik het met een fulltime baan, eigen onderneming, dochter van 5 maanden oud en 4-5x per week trainen al druk zat heb. Dan steek ik mijn energie liever daarin dan hele pagina’s aan onzin lezen. Als er een bericht gerapporteerd wordt handel ik daar wel op als ik het tegenkom uiteraard.
Je was me net voor😂

On topic:
Post legday. Eerste training na wedstrijd. Vanochtend shoot gehad, redelijk depleted. Vanavond AYC sushi, word 5kg vochtgains en morgen een lijpe pomp.

Bijlagen

• IMG_9031.jpeg
    IMG_9031.jpeg
    145,6 KB · Weergaven: 118
Precies de reden dat ik een hele tijd afwezig ben geweest van dit forum, en gestopt was met loggen. 90% van de zooi die word gepost heeft niks met bodybuilding te maken. De gasten/dames die serieus met de sport bezig zijn, zijn misschien op 2 handen te tellen. Tel daarbij op dat ondertussen 20% van de leden in een physchiatrische zit, hoort te zitten of eruit is ontsnapt maakt het een stuk minder aantrekkelijk. Als je dan ook nog die geitenwollen sokken cultuur erbij optelt waarbij je niks tegen elkaar mag zeggen haalt voor mij de lol er snel af. Het forum heet letterlijk bodybuilding.

Mand
Dat was in 2004 ook al zo. als je alles alleen puur op wedstrijdbodybuilders houd, zit je op een forum met stuk of 10 actieve leden en is het forum snel opgedoekt.

Laat alsjeblieft alles staan totdat ik terug ben van trainen. Vind deze discussie erg interessant, heb nu alleen even geen tijd.

Bij voorbaat dank.

Zoals ik nu al zeker 3x heb gezegd; wat er allemaal gezegd wordt hier boeit me ontzettend weinig, ik heb me de afgelopen jaren ook nauwelijks actief uitgesproken tegen dit soort onzin. De manier waarop je nu (en gisteren) optreedt als mod stoort me alleen.

Ontzettend fijn dat je weer al het inhoudelijk naast je neer gooit en met volledige willekeur wat naar buiten gooit, wat lijkt het me toch makkelijk om altijd zo discussies te voeren.

Jullie kiezen er als forumleiding zelf voor om al dat offtopic gezeur van de laatste maanden (jaren?) toe te laten, er zijn talloze types die hier alleen maar komen om te trollen, maar dat vinden jullie blijkbaar prima. Nu met het argument komen dat dankzij bepaalde types meer bullshit wordt gepost gaat dan ook totaal niet op.

Verder ging het hier specifiek om iemand waarvan je weet dat deze persoon in een instelling woont, je laat hem aan de ene kant z'n gang gaan; want oh wat is het toch grappig als iemand zichzelf zo voor lul zet, aan de andere kant doe je er nog een schepje bovenop door hem nog wat verder de gek aan te steken. Dit heeft niets te maken met "ik mag nergens meer een grapje over maken," het is gewoon bijzonder kinderachtig.

Geen idee of het jaloezie is dat ze na X jaar trainen nog steeds een flutfysiek hebben en niks bereikt hebben in deze sport of dat het iets anders is. Wil niet arrogant klinken maar voel me niet geroepen om energie te steken om te discussiëren met dat soort volk. Is een beetje hetzelfde als een of andere wandelende tak mij in de gym komt vertellen dat ik verkeerd train. Of dat ik tegen Mr Olympia ga zeggen dat hij verkeerd traint.
Weet je zeker?

Buiten dat zit ik niet 24/7 op het forum omdat ik het met een fulltime baan, eigen onderneming, dochter van 5 maanden oud en 4-5x per week trainen al druk zat heb. Dan steek ik mijn energie liever daarin dan hele pagina’s aan onzin lezen. Als er een bericht gerapporteerd wordt handel ik daar wel op als ik het tegenkom uiteraard.
Opschonen is te veel moeite, maar nog even online komen om grappig te doen niet?

Het zou al veel schelen moest onzin in de onzin topics komen, discussies in topics zoals het battle topic enz enz. We zijn hier weer oeverloos aan het discussieren in een topic om foto's te plaatsen.

Het zou wel aan de moderators moeten zijn om hier wat op toe te zien en leden die dit niet kunnen een prive bericht te sturen om hen er op te wijzen of een ban geven. Iemand die aan het kortsluiten is een tijdelijke ban geven kan trouwens ook helpen om het forum wat netjes te houden.

Terug
Naar boven