Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Het zou al veel schelen moest onzin in de onzin topics komen, discussies in topics zoals het battle topic enz enz. We zijn hier weer oeverloos aan het discussieren in een topic om foto's te plaatsen.

Het zou wel aan de moderators moeten zijn om hier wat op toe te zien en leden die dit niet kunnen een prive bericht te sturen om hen er op te wijzen of een ban geven. Iemand die aan het kortsluiten is een tijdelijke ban geven kan trouwens ook helpen om het forum wat netjes te houden.
Opschonen en weer verder, lijkt mij de betere oplossing.

75 kg! Ik weet niet zeker hoeveel daarvan vocht is en hoeveel spier

Ha het is al weer goed. De emoties waren hoog door slaaptekort. Ik neem lorezepam in en ik ga straks slapen.
Ik heb die posts weg gehaald.
Maar ik hou hier wel over op nu.
Ik geloof gewoon heel erg in deze trainingmethode en ik ben ook 3 kilo aangekomen

Laatst bewerkt:
Mijn excuses zo wil ik niet zijn

Waarom zou jij in vredesnaam je excuses moeten aanbieden?

Omdat je anders bent? Omdat er kansloze zaadcellen bestaan die daar niet een beetje rekening mee kunnen houden?

Nee maatje, dit ligt niet bij jou. Jij bent jij en dat is uniek 🤜🏻

Omdat je anders bent? Omdat er kansloze zaadcellen bestaan die daar niet een beetje rekening mee kunnen houden?

Het werkt het beste als het van twee kanten komt. ;)

Daarnaast zijn er verschillende topics waar je best ver buiten de lijntjes kan en mag kleuren.

Laat de duimpjes naar beneden maar komen, ik doel ook op jullie.

Idgaf.

Dit is ook best wel gevaarlijk om alles steeds goed te praten. Iedereen gaat op zijn bek. Als je iets mankeert of niet.

Fasted pre cardio checkup, schouders worden voller en voller
VideoCapture_20230919-095144.jpg

Nou, deze zaadcel is gewoon een beetje bezorgd

Impulsiviteit zal Pineapple altijd bezitten, maar makkelijk beïnvloedbaar kan aan gewerkt worden.

Op dit forum zitten mensen die deze jongen negatief beïnvloeden.

Ik mankeer ontzettend veel, waaronder autisme, maar no way dat ik me negatief laat beïnvloeden door iemand van jullie.

Sterker door strijd. Kan jij ook, Pineapple 🤜🏻

Terug
Naar boven