apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Want bij sommige kappers draag je pumps?Ligt eraan welke kapper ik ga, maar meestal rond de 1.78m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want bij sommige kappers draag je pumps?Ligt eraan welke kapper ik ga, maar meestal rond de 1.78m
Sommige kappers knippen “little bit” eraf, maar in realiteit vlammen ze me een perma blast kapsel aan oftewel bijna kaal.
Maar je lengte wordt toch gemetenSommige kappers knippen “little bit” eraf, maar in realiteit vlammen ze me een perma blast kapsel aan oftewel bijna kaal.
Net wat mij het beste uitkomt 😜Maar je lengte wordt toch gemetenvanaf de stamop je schedel en niet je haar?
Damn, zit je aan de tren ofzo? 🤪
Ik denk dat het je fysiek goed gaat doen. Je gaat het leuk spul vinden
En dan nu een geflext ?![]()
Spartaanse flex friday vanboven het historische amfitheater van Sparta.
Zo nog wat Perzen in een put trappen.

Amphitheater?![]()
Spartaanse flex friday vanuit het historische amfitheater van Sparta.
![]()
Zo nog wat Perzen in een put trappen.
Amfitheather in het Neerlandsch?
De essentie is dat zo'n ding dan rond of ovaal is, anders is het een gewoon theater, iirc.Amfitheather in het Neerlandsch?
![]()
Amfitheater - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Ik dacht ook amphi maar blijkbaar is t amfi.
Was een slap flexje. Maar in Sparta hadden ze geen AAS en whey.
Ik zal er volgende keer aan denken als ik weer in Sparta ben.De essentie is dat zo'n ding dan rond of ovaal is, anders is het een gewoon theater, iirc.
Amphitheater is een betere spelling, los van wat het officieel in het Nederlands is.
Iedere plaats met Romeinse ruïnes, yw.Ik zal er volgende keer aan denken als ik weer in Sparta ben.