Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Volgens mij wordt een volwassene onder de 1.50 meter officieel als dwerg bestempeld.

Overigens ging mijn comment richting Peanut hoofdzakelijk om het "heel buff, nice" maar moet er uiteraard weer een niet trainende vetklep komen zeuren waardoor het positieve deel nu nogal ondersneeuwt.

Dus, Ano_willekeurigecijfercombinatie ; heel buff, nice.

Als je niet wilt dat het positieve deel ondergesneeuwd wordt, moet je geen negatieve idiote opmerking ervoor zetten.

Wat wordt ik toch moe van jou. Klonk het dan.

Volgens mij wordt een volwassene onder de 1.50 meter officieel als dwerg bestempeld.

Overigens ging mijn comment richting Peanut hoofdzakelijk om het "heel buff, nice" maar moet er uiteraard weer een niet trainende vetklep komen zeuren waardoor het positieve deel nu nogal ondersneeuwt.
Dit, ik las er ook geen kwaad in, hoogstens een observatie. :thumb:

Het viel ook mij op juist deze foto op dat @Ano_020623 wat kort oogt, dat was mij nog niet eerder zo opgevallen bij alle dedicated awesomeness waarop wij in het fototopic door haar getrakteerd worden. Het kan ook soort de foto komen, omdat ze zo breed is of haar trainingsfase.

De gemiddelde lengte van een Nederlandse (volgens mij is de foto van een Vlaamse) vrouw is ongeveer 170cm, de standaarddeviatie van ongeveer 7, dus zelfs daar zit Annie Ano nog in. Pas bij 184 (2xSD) wordt er gesproken over groot. Dat zou alles onder de 156 pas klein maken?

Volgens mij zijn kortere mannen en vrouwen vaak in het voordeel bij bodybuilding. Korter dan gemiddeld is de kans groter om page 3 girl te worden, langer dan gemiddeld vergroot je kans om (top)model te worden.

Dit is mijn oordeel, nu weet u ook hoe u er over zou moeten denken.

Wat wordt ik toch moe van jou. Klonk het dan.
giphy-1-1.gif

Miss Trapz ❤️

Terug
Naar boven