Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1.95m tegenwoordig;

IMG_6918.jpeg

Heb @Kathlinoo favoriete kapsel en ben deels vegan, als dit niet meer werkt dan stap ik over op @Gremlin hoor!

• Sad
Waarderingen: AK
De essentie is dat zo'n ding dan rond of ovaal is, anders is het een gewoon theater, iirc.

Amphitheater is een betere spelling, los van wat het officieel in het Nederlands is.
Net zo irritant als mensen die alfa als alpha schrijven.

Laatst bewerkt:
  • Love
Waarderingen: AK
De essentie is dat zo'n ding dan rond of ovaal is, anders is het een gewoon theater, iirc.

Amphitheater is een betere spelling, los van wat het officieel in het Nederlands is.
Dat laatste is dus onzin en blijk van een beperkte kennis van de Nederlandse taal. Je schrijft toch ook niet (meer) philosophie, phantasie en phenomeen.

Lopen tegenwoordig gasten rond die buffer zijn dan bijna iedereen op dbb in die klasse man.

Lopen tegenwoordig gasten rond die buffer zijn dan bijna iedereen op dbb in die klasse man.
Ik vind het persoonlijk niet zo mooie klasse, geen disrespect naar hun aangezien die net zo hard als andere moeten strijden om in shape te komen.
Poses van MP vind ik niet zo mooi om te zien toz van classic en bb.

Ik vind het persoonlijk niet zo mooie klasse, geen disrespect naar hun aangezien die net zo hard als andere moeten strijden om in shape te komen.
Jammer dat hun benen niet gelden, je ziet alleen short tot op de knieën

Helemaal mee eens hoor. Ik vind dat gezwaai met de handjes een beetje op bikini lijken. Plus ik ben lelijk dus zou sowieso niet bepaald hoge ogen gooien in die klasse. T zijn alleen, in ieder geval op hogere niveaus, absoluut geen kleine jongens meer imo.

Helemaal mee eens hoor. Ik vind dat gezwaai met de handjes een beetje op bikini lijken. Plus ik ben lelijk dus zou sowieso niet bepaald hoge ogen gooien in die klasse. T zijn alleen, in ieder geval op hogere niveaus, absoluut geen kleine jongens meer imo.
Volgens mij zei Bumstead in een van zijn laatste video's nog dat in MP de weight limit van dit jaar zijn weight limit was voor classic vorig jaar. Dat zijn behoorlijke jongens in een zwembroek dan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven