- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Best kort voor zo'n enorme transformatie! Knap hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best kort voor zo'n enorme transformatie! Knap hoor!
insane!
Mooie x shape joh!Kut dat ik er niet volledig opsta maar semi tevreden met hoe m’n hamstrings en rug er uitzien. Vind beide aanspannen op de manier die ik wil niet zo eenvoudig. Heb het gevoel dat ik zonder m’n hamstrings flexen m’n rug wijdte beter kan tonen
![]()
![]()
Bedankt!
Zelf ook wel tevreden van de proporties van m’n fysiek. Maar moet wel wat groter natuurlijk
Alles voor grotere armen!

Ambities jonguh
Ik kan ook 5 uur in de gym trainen, maar als ik eerlijk naar mezelf moet zijn dan merk ik gewoon dat kracht echt drastisch afneemt na elke werkset. Aantal sets wat ik ook draai is echt schandalig laag voor de meeste die hier 419 sets doen, maar elke set tot falen gaan ben ik bv met borst na 6/8 sets wel klaar, beetje schouders/tricep daarna en klaar. Zwaar en langdurig trainen is een combo die voor mij niet weggelegd is.2,5gr gear + hgh en insuline en je kan niet meer dan 60 minuten geven in de gym? Apart
Mooie dosering, jammer dat de hgh dan zo laag is. Ben benieuwd wat t gaat doen!Weak poses worden langzaam sterker, 13 maanden verschil en paar kg zwaarder.
(bf momenteel -6% volgens dbb standaarden aka 16mm 4punts meting)
![]()
Wellicht interessant voor de mede bb collega's;
week 2 vd 4(5) health fase, iets minder dan 4500 pd
375mg test pw
5mg aromasin ed
10mg nolva ed
25mg proviron ed
1000mg L-carnitine inject pwo 5x pw (2.5ml biceps L/R)
(Armen injecteren heeft zeker geholpen voor mij door de stretch die je creeert in de spier. Ook de gear gaat daarin momenteel in cruise. Borst injecteren ook gedaan, maar heb het meer nodig in armen voor nu. Pip is tevens 0.0 met 5ml L-carnitine per inject. Pomp is onvoorstelbaar, als je injecteert en je moet nog schijten voor je sessie heb je al een pomp van je reet afvegen)
Opvolgende blast/push eind nov/begin dec:
1050mg test e
400mg mast
700mg npp
350mg dianabol (inject 60min pwo)
Lantus 30iu pd (opbouwend 10/20/30iu pw)
3iu gh TD only (5x pw)
Aromasin 6mg pd
Letro 1/4(kwart) 2x pw
Proviron 50mg pd
Vorige “blast” was totaal nog geen 400mg aan gear en puur gekeken wat wel/niet werk voor mij. Aankomende blast is dus all in, aangezien het nu wel duidelijk is waar mijn lichaam goed/slecht op draait (volg veel van John Meadows aanpak). Doseringen zijn vrij hoog, maar volle vertrouwen in de coach dat ik het overleef. Momenteel wat aan het tweaken met voeding daar waar dit behoorlijk veel zal zijn komende blast en ik preventief nu al moet schakelen om eetlust “optimaal” mogelijk te houden voor zolang mogelijk. Oa havermout pwo eruit aangezien dit minder verteerd (moet ervan schijten) en vervangen met pancakes/pindakaas/whey, minder volume en gaat er gewoon makkelijker in simpel gezegd. COR ook geprobeerd, maar idem dito poep festijn.
Trainingen worden ook iets aangepast aangezien 90min per sessie maximaal geven te lang is voor mij en ik merk dat na 60/70min het “auto pilot” begint te worden en de kracht gewoon op is. Trainings freq word daardoor hoger, duur per sessie korter. Focus punten bicep/tricep/hams.
Vanwaar neem je die Nolva elke dag in je health fase, heb je last van opkomende gyno of heeft het een andere reden ?Weak poses worden langzaam sterker, 13 maanden verschil en paar kg zwaarder.
(bf momenteel -6% volgens dbb standaarden aka 16mm 4punts meting)
![]()
Wellicht interessant voor de mede bb collega's;
week 2 vd 4(5) health fase, iets minder dan 4500 pd
375mg test pw
5mg aromasin ed
10mg nolva ed
25mg proviron ed
1000mg L-carnitine inject pwo 5x pw (2.5ml biceps L/R)
(Armen injecteren heeft zeker geholpen voor mij door de stretch die je creeert in de spier. Ook de gear gaat daarin momenteel in cruise. Borst injecteren ook gedaan, maar heb het meer nodig in armen voor nu. Pip is tevens 0.0 met 5ml L-carnitine per inject. Pomp is onvoorstelbaar, als je injecteert en je moet nog schijten voor je sessie heb je al een pomp van je reet afvegen)
Opvolgende blast/push eind nov/begin dec:
1050mg test e
400mg mast
700mg npp
350mg dianabol (inject 60min pwo)
Lantus 30iu pd (opbouwend 10/20/30iu pw)
3iu gh TD only (5x pw)
Aromasin 6mg pd
Letro 1/4(kwart) 2x pw
Proviron 50mg pd
Vorige “blast” was totaal nog geen 400mg aan gear en puur gekeken wat wel/niet werk voor mij. Aankomende blast is dus all in, aangezien het nu wel duidelijk is waar mijn lichaam goed/slecht op draait (volg veel van John Meadows aanpak). Doseringen zijn vrij hoog, maar volle vertrouwen in de coach dat ik het overleef. Momenteel wat aan het tweaken met voeding daar waar dit behoorlijk veel zal zijn komende blast en ik preventief nu al moet schakelen om eetlust “optimaal” mogelijk te houden voor zolang mogelijk. Oa havermout pwo eruit aangezien dit minder verteerd (moet ervan schijten) en vervangen met pancakes/pindakaas/whey, minder volume en gaat er gewoon makkelijker in simpel gezegd. COR ook geprobeerd, maar idem dito poep festijn.
Trainingen worden ook iets aangepast aangezien 90min per sessie maximaal geven te lang is voor mij en ik merk dat na 60/70min het “auto pilot” begint te worden en de kracht gewoon op is. Trainings freq word daardoor hoger, duur per sessie korter. Focus punten bicep/tricep/hams.
Ja @ak is er reden dat hgh zo laag is ingezet?Mooie dosering, jammer dat de hgh dan zo laag is. Ben benieuwd wat t gaat doen!
Ja, maar is niet zichtbaar op hogere bf% behalve als ik super shredded ben dan zie je het aan me rechterkant, wellicht dat het hiermee minder word maar dat merk ik pas als ik weer diep in prep zit.Vanwaar neem je die Nolva elke dag in je health fase, heb je last van opkomende gyno of heeft het een andere reden ?
Coach ziet gh niet als wondermiddel en wilt zelfs niet dat ik dit ed neem vandaar TD only. Insuline verhaal als reden.