- Waardering
- 5.195
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trek daar eerst nog maar eens 6-10 jaar voor uit + aas abuse.Over een jaar ben jij een vd grootste hier schat ik in met dit schema.
2,5 is toch al behoorlijk abuse?Trek daar eerst nog maar eens 6-10 jaar voor uit + aas abuse.
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het totaal niet nodig is maar hé wie ben ik.
Mannen als Winklaar hebben abuse gepleegd of gewoon goede genen en “wat” aas erbij? Plus jarenlang voeding en trainen uiteraard.Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het totaal niet nodig is maar hé wie ben ik.
Het is niet dat ik zelf poep genen heb en iets van 10 jaar aas abuse en al deze shit al eens geprobeerd heb. Iedereen moet het ook lekker zelf weten maar 'grammen' rammen maakt je geen pro.
Jaar in jaar uit consistent trainen, slapen, een affiniteit voor eten hebben en de genen wel. Sprinkel daar nog wat aas boven op en voilá.
Bodybuilding word hier verheven tot één of andere hogere wiskunde en dat is het niet.
Het is idd geen hogere wiskunde. Kwestie van jaren veel eten, goed trainen en slapen en hoge doses AAS en bij voorkeur ook nog hgh en je bent enorm. Je genen bepalen vervolgens hoe dat enorm eruit ziet en of je dus bijvoorbeeld succesvol bent op wedstrijden. Maar either way zul je die grammen nodig hebben.Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het totaal niet nodig is maar hé wie ben ik.
Het is niet dat ik zelf poep genen heb en iets van 10 jaar aas abuse en al deze shit al eens geprobeerd heb. Iedereen moet het ook lekker zelf weten maar 'grammen' rammen maakt je geen pro.
Jaar in jaar uit consistent trainen, slapen, een affiniteit voor eten hebben en de genen wel. Sprinkel daar nog wat aas boven op en voilá.
Bodybuilding word hier verheven tot één of andere hogere wiskunde en dat is het niet.
Dat weet alleen hij.Mannen als Winklaar hebben abuse gepleegd of gewoon goede genen en “wat” aas erbij? Plus jarenlang voeding en trainen uiteraard.
Sommigen denken namelijk dat er heel veel wordt gebruikt. Veel meer dan deze 2,5 g en anderen wijten het aan “dedication”
Wat denk jij bij zulke atleten?
Dus Jay zou al vanaf zijn 18de grammen zijn gaan rammen?Het is idd geen hogere wiskunde. Kwestie van jaren veel eten, goed trainen en slapen en hoge doses AAS en bij voorkeur ook nog hgh en je bent enorm. Je genen bepalen vervolgens hoe dat enorm eruit ziet en of je dus bijvoorbeeld succesvol bent op wedstrijden. Maar either way zul je die grammen nodig hebben.
Hij is natuurlijk veel eerder begonnen met doping.Dus Jay zou al vanaf zijn 18de grammen zijn gaan rammen?
19 jaar en dwarft iedereen hier al. Maar nee het zijn vast de grammen gear.
Moeilijk te beseffen hier op dbb ik weet het, leven is oneerlijk en daar gaan grammen gear geen verbetering in brengen.
![]()
Als je wie dan ook hier wilt gaan vergelijken met een meervoudig Olympia winnaar is de discussie überhaupt onzinnig uiteraard. In het algemeen genomen zal, op misschien maximaal 5 man op dit hele forum, iedereen hier grammen nodig hebben om enorm te worden. Dat nog naast alle dedication. Daar doet een Jay of Coleman niks aan af. Nee grammen AAS maken je geen mr Olympia als je de genen niet hebt maar ze maken je, mits training en voeding en dergelijke in orde zijn, wel ginormous.Dus Jay zou al vanaf zijn 18de grammen zijn gaan rammen?
Moeilijk te beseffen hier op dbb ik weet het, leven is oneerlijk en daar gaan grammen gear geen verbetering in brengen.
![]()
Veilige aan name is dat hij al jong flink aan het kuren was .Dus Jay zou al vanaf zijn 18de grammen zijn gaan rammen?
![]()
Ja een hoop blablabla weer en aannames. Er zijn letterlijk foto's van hem dat die ecto was en ouder dan 16.Veilige aan name is dat hij al jong flink aan het kuren was .
Neemt niks weg van zijn genetics of van de andere facetten van de sport
Goed argument gebruik al tijden niks .Ja een hoop blablabla weer en aannames. Er zijn letterlijk foto's van hem dat die ecto was en ouder dan 16.
Maar blijf die shit geloven om je eigen gebruik te rechtvaardigen want dat is het uiteindelijk.
Mooie progressie! En complimenten dat je eerlijk bent over de dosissen. GL met de blast.Weak poses worden langzaam sterker, 13 maanden verschil en paar kg zwaarder.
(bf momenteel -6% volgens dbb standaarden aka 16mm 4punts meting)
![]()
Wellicht interessant voor de mede bb collega's;
week 2 vd 4(5) health fase, iets minder dan 4500 pd
375mg test pw
5mg aromasin ed
10mg nolva ed
25mg proviron ed
1000mg L-carnitine inject pwo 5x pw (2.5ml biceps L/R)
(Armen injecteren heeft zeker geholpen voor mij door de stretch die je creeert in de spier. Ook de gear gaat daarin momenteel in cruise. Borst injecteren ook gedaan, maar heb het meer nodig in armen voor nu. Pip is tevens 0.0 met 5ml L-carnitine per inject. Pomp is onvoorstelbaar, als je injecteert en je moet nog schijten voor je sessie heb je al een pomp van je reet afvegen)
Opvolgende blast/push eind nov/begin dec:
1050mg test e
400mg mast
700mg npp
350mg dianabol (inject 60min pwo)
Lantus 30iu pd (opbouwend 10/20/30iu pw)
3iu gh TD only (5x pw)
Aromasin 6mg pd
Letro 1/4(kwart) 2x pw
Proviron 50mg pd
Vorige “blast” was totaal nog geen 400mg aan gear en puur gekeken wat wel/niet werk voor mij. Aankomende blast is dus all in, aangezien het nu wel duidelijk is waar mijn lichaam goed/slecht op draait (volg veel van John Meadows aanpak). Doseringen zijn vrij hoog, maar volle vertrouwen in de coach dat ik het overleef. Momenteel wat aan het tweaken met voeding daar waar dit behoorlijk veel zal zijn komende blast en ik preventief nu al moet schakelen om eetlust “optimaal” mogelijk te houden voor zolang mogelijk. Oa havermout pwo eruit aangezien dit minder verteerd (moet ervan schijten) en vervangen met pancakes/pindakaas/whey, minder volume en gaat er gewoon makkelijker in simpel gezegd. COR ook geprobeerd, maar idem dito poep festijn.
Trainingen worden ook iets aangepast aangezien 90min per sessie maximaal geven te lang is voor mij en ik merk dat na 60/70min het “auto pilot” begint te worden en de kracht gewoon op is. Trainings freq word daardoor hoger, duur per sessie korter. Focus punten bicep/tricep/hams.
Ben benieuwd waar deze blast je gaat brengen man!Weak poses worden langzaam sterker, 13 maanden verschil en paar kg zwaarder.
(bf momenteel -6% volgens dbb standaarden aka 16mm 4punts meting)
![]()
Wellicht interessant voor de mede bb collega's;
week 2 vd 4(5) health fase, iets minder dan 4500 pd
375mg test pw
5mg aromasin ed
10mg nolva ed
25mg proviron ed
1000mg L-carnitine inject pwo 5x pw (2.5ml biceps L/R)
(Armen injecteren heeft zeker geholpen voor mij door de stretch die je creeert in de spier. Ook de gear gaat daarin momenteel in cruise. Borst injecteren ook gedaan, maar heb het meer nodig in armen voor nu. Pip is tevens 0.0 met 5ml L-carnitine per inject. Pomp is onvoorstelbaar, als je injecteert en je moet nog schijten voor je sessie heb je al een pomp van je reet afvegen)
Opvolgende blast/push eind nov/begin dec:
1050mg test e
400mg mast
700mg npp
350mg dianabol (inject 60min pwo)
Lantus 30iu pd (opbouwend 10/20/30iu pw)
3iu gh TD only (5x pw)
Aromasin 6mg pd
Letro 1/4(kwart) 2x pw
Proviron 50mg pd
Vorige “blast” was totaal nog geen 400mg aan gear en puur gekeken wat wel/niet werk voor mij. Aankomende blast is dus all in, aangezien het nu wel duidelijk is waar mijn lichaam goed/slecht op draait (volg veel van John Meadows aanpak). Doseringen zijn vrij hoog, maar volle vertrouwen in de coach dat ik het overleef. Momenteel wat aan het tweaken met voeding daar waar dit behoorlijk veel zal zijn komende blast en ik preventief nu al moet schakelen om eetlust “optimaal” mogelijk te houden voor zolang mogelijk. Oa havermout pwo eruit aangezien dit minder verteerd (moet ervan schijten) en vervangen met pancakes/pindakaas/whey, minder volume en gaat er gewoon makkelijker in simpel gezegd. COR ook geprobeerd, maar idem dito poep festijn.
Trainingen worden ook iets aangepast aangezien 90min per sessie maximaal geven te lang is voor mij en ik merk dat na 60/70min het “auto pilot” begint te worden en de kracht gewoon op is. Trainings freq word daardoor hoger, duur per sessie korter. Focus punten bicep/tricep/hams.
Persoonlijk had ik vooraf ook het idee dat ik dit wel ging voelen, maar doordat het water is voelt dit stuk anders dan gear in de biceps. Ik moet het evenredig verdelen, maar ik zou zo 5ml per kant erin kunnen duwen en 0.0 pijn ook geen pip. Gear is een ander verhaal 0.5ml per inject in de biceps, wellicht over x weken krik ik dit naar 1ml maar dat is wel max.Ben benieuwd waar deze blast je gaat brengen man!
Damn ik vind 1ml carni in traps al heftig. Laat staan 2.5ml per bicep😳.
Ga het ook maar eens proberen, heb hem standaard op 200mg year round. Welke naald gebruik je voor bicep?Persoonlijk had ik vooraf ook het idee dat ik dit wel ging voelen, maar doordat het water is voelt dit stuk anders dan gear in de biceps. Ik moet het evenredig verdelen, maar ik zou zo 5ml per kant erin kunnen duwen en 0.0 pijn ook geen pip. Gear is een ander verhaal 0.5ml per inject in de biceps, wellicht over x weken krik ik dit naar 1ml maar dat is wel max.
Pomp is tevens gigantisch als je 5ml in armen pwo neemt, pak daarbij een goeie carb pwo en je weet niet wat je meemaakt. Jammer dat dit alleen in de health fase erin zit, want die pomp ga ik wel missen.