AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ga het ook maar eens proberen, heb hem standaard op 200mg year round. Welke naald gebruik je voor bicep?
Als je in de biceps prikt moet je flexen waar je piek kop zit dus niet halverwege je bovenarm maar echt stuk hoger. Op wc pot zitten arm slap hangen binnenkant been en prik.

image.jpg

Bicep doe je voor plaatselijke groei? Wellicht heb je dat al geschreven maar gemist dan.

• Like
Waarderingen: AK
Bicep doe je voor plaatselijke groei? Wellicht heb je dat al geschreven maar gemist dan.
Heb er tijdje geleden een topic over gemaakt, maar de meeste gaven aan dat dit geen verschil uitmaakt. Integendeel werkt het bij mij behoorlijk goed, hele “theorie” erachter lees je hieronder:

Als je in de biceps prikt moet je flexen waar je piek kop zit dus niet halverwege je bovenarm maar echt stuk hoger. Op wc pot zitten arm slap hangen binnenkant been en prik.

image.jpg
Biceps injecteer ik gewoon met insulinenaald, zit toch amper vet dus een grotere naald is toch niet nodig?

• Like
Waarderingen: AK
check in foto, niet koud want had de verwarming aan. voorkant drop ik hier niet want moest plassen en had een “ongelukje”, volgende keer beter.

IMG_7809.jpeg

Word iets droger en me rollade rol aan de zijkant krimpt wekelijks wel.

Komt doordat dbb dit soort content niet gewend is uit voorzorg marinada die blok erop heeft gegooid.

Ik denk nou komt er iets pikants voorbij....
Screenshot_20231027_141804_Samsung Internet.jpg

Heb ik nou ergens op geklikt waardoor dit nou ineens een issue is of is dit uit voorzorg dat men niet schrik dat iemand hier nog traint?

Terug
Naar boven