Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh, train jij ook bij TrainMore Jans? Aan de teringzooi te zien.De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....
![]()
Respect man!130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
Nogsteeds erg ontevreden/onzeker over mijn fysiek maar progressie is progressie zullen we maar denken en zie er toch beter uit dan ooit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect mennn, zeer nette prestatie130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
Nogsteeds erg ontevreden/onzeker over mijn fysiek maar progressie is progressie zullen we maar denken en zie er toch beter uit dan ooit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik denk er regelmatig net zo over idd. Puur discipline en doorzettingsvermogen denk ik altijd maar. Zeiken dat we niks afvallen maar ondertussen alles naar binnen schuiven wat we zien en vooral liegen naar jezelf.Respect mennn, zeer nette prestatie
60kg afgevallen in een jaar, ondertussen hier mensen die niet 5kg kunnen afvallen in een jaar. Love it
chapeau130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect kerel, keep on going👊🏻!130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
![]()
![]()
![]()
![]()
Chapeau man voorbeeld voor velen130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele mooie progressie kerel!130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
![]()
![]()
![]()
![]()
Respect hoor! Je ziet maar, waar een wil is is een weg, chapeau man!130kg (2020) -> 67kg (2021) -> 78kg (nu)
![]()
![]()
![]()
![]()
Je armen lijken wel bij te trekken 👌🏼 ook als je de omvang meet?Blijft me diep trieste pose, maar bijna 6k kcal pd en beetje test zal dit komende maanden in de blast wel verbeteren.
![]()
Visueel oogt het wat beter doordat ik afgelopen 6/7 weken meer op onderhoud heb gegeten en er wat droger uit ben gekomen. Meten nog steeds 42cm, maar nu ik weer in een kcal overschot zit zal de omvang toch wat groter moeten worden, hoop ik.Je armen lijken wel bij te trekken 👌🏼 ook als je de omvang meet?
Ze lijken niet eens 40cm, je moet ze met zware halteroefeningen trainen.Visueel oogt het wat beter doordat ik afgelopen 6/7 weken meer op onderhoud heb gegeten en er wat droger uit ben gekomen. Meten nog steeds 42cm, maar nu ik weer in een kcal overschot zit zal de omvang toch wat groter moeten worden, hoop ik.
Ga ik meteen doen!Ze lijken niet eens 40cm, je moet ze met zware halteroefeningen trainen.