XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Kan goed zijn.
Maar iedereen is vrij wat hij/zij deelt. 😉.
In een log verstaanbaar.
Zonder gekkigheid het is wel interessant om te weten hoe je een zwak lichaamsdeel in een sterk lichaamsdeel hebt weten om te zetten. Als u hier wat over zou willen vertellen zouden veel mensen dit waarderen denk ik.

Het is allemaal niet zo lastig.
IMG-20231213-WA0045.jpg

Volg mij voor nog meer advies.

Wel mooi penske van al het eten, vooral pre bed beetje bloated na een cheatje ziet het er wel apart uit. Lantus 2x sub l/r quad, gh 2x sub buik l/r, gear im 2x pd net waar geen pip zit, maar biceps altijd voorrang als er geen pip in zit anders rouleer ik, glute/delt/quad/lats

Meting op de tang 16mm, omgerekend 6/7% meen ik alleen dat gelooft niemand. Gebruiken die meting eerder maandelijks om te kijken of de mm hetzelfde blijven en bw stijgt. Vooralsnog afgelopen 6 maanden elke maand minder mms en meer bw, magic 🫶
Waar prik je quads? Bij mij altijd een week mank

Als je enkel foto's deelt alsof je op Insta zit om een beetje je reet gelikt te krijgen en verder vooral niet iets kunt zeggen over hoe je een bepaalde spiergroep traint, sterker nog, niet verder komt dan reacties bestaande uit zinnen van krap aan 1.5 woord kun je daar, zeker op dbb, commentaar op verwachten ja. Er wordt niet gevraagd of ze inmiddels al meer dan 250 mg test zet of al aan Tren is begonnen he. Er wordt gevraagd hoe ze dr kuiten zoveel beter heeft gekregen. En al is het Synthol zijn het nog steeds betere kuiten dan op de meeste hier, inclusief mijzelf.
Ik had ook graag wat meer over haar gelezen. Maar na al dat gebash in haar log begrijp ik wel dat ze dat niet wil.

Ik had ook graag wat meer over haar gelezen. Maar na al dat gebash in haar log begrijp ik wel dat ze dat niet wil.
Daar weet ik vrij weinig van, heb ik gemist denk ik. Weet vaag dat er geen antwoord gegeven kon worden op waarom welke AAS werd gebruikt? En het alom bekende 7% vet verhaal ken ik wel.

Verder denk ik dat er niemand is die commentaar zal hebben op de bodybuilding kant van het fysiek. Dat iemand hier geen log wil openen snap ik volledig, echter denk ik dat antwoorden op hoe je van niet bestaande kuiten naar best goede kuiten bent gegaan te doen moet zijn op een forum toch? En dan niet "1x per week een paar sets calf raises". Maar, to each their own natuurlijk.

Daar weet ik vrij weinig van, heb ik gemist denk ik. Weet vaag dat er geen antwoord gegeven kon worden op waarom welke AAS werd gebruikt? En het alom bekende 7% vet verhaal ken ik wel.

Verder denk ik dat er niemand is die commentaar zal hebben op de bodybuilding kant van het fysiek. Dat iemand hier geen log wil openen snap ik volledig, echter denk ik dat antwoorden op hoe je van niet bestaande kuiten naar best goede kuiten bent gegaan te doen moet zijn op een forum toch? En dan niet "1x per week een paar sets calf raises". Maar, to each their own natuurlijk.
Draai het eens om: tot dusver levert het voor haar alleen maar gezeik op, dus waarom zou ze?

Nope, nope, nope, dit topic gaan we niet verneuken :mad:

Nee, ik wil daarmee zeggen dat als ik 'daarover' zou wonen, jullie in Frankrijk wonen en ik in zuid Engeland.
Beiden niet waar geloof ik.
Tussen NL/BE en waar ik woon zit een zee. Ik woon dus over de zee.
Als je het doet, doe het dan goed.

Je bedoelde mij dus wel, kinderachtig.
En ik maar denken dat je soms wel van omwegen houdt. :D
Nope, nope, nope, dit topic gaan we niet verneuken :mad:
Sorry Sanca-san, ik durf even geen foto te posten. :kiss:

Terug
Naar boven