MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Volgens mij was Tamara hier voorheen altijd heel open over wat ze allemaal deed maar toen werd ze alleen maar afgezeken en belachelijk gemaakt door iedereen.

Een beetje het probleem van dit forum in een notendop.

Volgens mij was Tamara hier voorheen altijd heel open over wat ze allemaal deed maar toen werd ze alleen maar afgezeken en belachelijk gemaakt door iedereen.

Een beetje het probleem van dit forum in een notendop.
Ik heb maar één logje halvelings gevolgd, best een tijd terug. Toen was er vooral kritiek of "gezeik" omdat ze niet kon antwoorden op vragen die gesteld werden waarom ze x, y, z deed en dat logje is volgens mij dan ook na een 5tal pagina's dood gelopen.

Ik veronderstel dat ze in de tussentijd wel bijgeleerd heeft en was daardoor ook wel benieuwd. Maar als ze niets wilt delen is dat haar keuze natuurlijk.

Over calf routines gesproken; John Meadows heeft de beste calf routines.

IMG_8135.png

Het ronald macdonald dieet;
5k zit er al in, 1.5k te gaan 🤌

IMG_0322.jpeg

Wellicht leuk om te weten, 6x pd prikken (2x gear/ insuline/ gh)
Qua bf zit het wel goed tbh.

Hoeveel keer prik je IM per dag? Mij niet gezien hoor, 2xpw max (IM) :roflol:

Qua bf zit het wel goed tbh.

Hoeveel keer prik je IM per dag? Mij niet gezien hoor, 2xpw max (IM) :roflol:
Wel mooi penske van al het eten, vooral pre bed beetje bloated na een cheatje ziet het er wel apart uit. Lantus 2x sub l/r quad, gh 2x sub buik l/r, gear im 2x pd net waar geen pip zit, maar biceps altijd voorrang als er geen pip in zit anders rouleer ik, glute/delt/quad/lats

Meting op de tang 16mm, omgerekend 6/7% meen ik alleen dat gelooft niemand. Gebruiken die meting eerder maandelijks om te kijken of de mm hetzelfde blijven en bw stijgt. Vooralsnog afgelopen 6 maanden elke maand minder mms en meer bw, magic 🫶

😯
Hoe combineer je zo vaak zetten met werk, reizen, vakantie etc.

En pre bed na 6500 kcal, penske iets uitgezet + pip in me linker bicep als je kijkt naar die roodheid. Slaap dagelijks rond 21.00 tot 04.30/5 dus voor 20.00 gaat de laatste meal erin.
Omtrek navel kan dagelijks 5/8cm schelen net welk moment je meet 90cm nuchter/98cm na 2 big tastys pre bed. Heb ook weer een wintervachtje, maar ben te lui voor de waxen.

IMG_0346.jpeg

Ps; voel me like shit, dus wellicht dat je denkt wow looking gucci, maar feeling ali express. Sad maar helaas wel de realiteit.

102.4kg / 1.78m / parttime vegan

Terug
Naar boven