- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt! 🫠Volgens mij was Tamara hier voorheen altijd heel open over wat ze allemaal deed maar toen werd ze alleen maar afgezeken en belachelijk gemaakt door iedereen.
Een beetje het probleem van dit forum in een notendop.
Ik heb maar één logje halvelings gevolgd, best een tijd terug. Toen was er vooral kritiek of "gezeik" omdat ze niet kon antwoorden op vragen die gesteld werden waarom ze x, y, z deed en dat logje is volgens mij dan ook na een 5tal pagina's dood gelopen.Volgens mij was Tamara hier voorheen altijd heel open over wat ze allemaal deed maar toen werd ze alleen maar afgezeken en belachelijk gemaakt door iedereen.
Een beetje het probleem van dit forum in een notendop.
Beetje off topic maar goed. Valt dit op insta beter mee? Als ik sommige reacties lees onder foto's/filmpjes van pro's die ik volg.... goh goh, k zou ook al geen zin meer hebben
jouw kuiten beginnen gewoon op je enkels dat telt nietOver calf routines gesproken; John Meadows heeft de beste calf routines.
![]()

Maar de slechtste upperbody routines?Over calf routines gesproken; John Meadows heeft de beste calf routines.
![]()

Qua bf zit het wel goed tbh.Het ronald macdonald dieet;
5k zit er al in, 1.5k te gaan 🤌
![]()
Wellicht leuk om te weten, 6x pd prikken (2x gear/ insuline/ gh)

Wel mooi penske van al het eten, vooral pre bed beetje bloated na een cheatje ziet het er wel apart uit. Lantus 2x sub l/r quad, gh 2x sub buik l/r, gear im 2x pd net waar geen pip zit, maar biceps altijd voorrang als er geen pip in zit anders rouleer ik, glute/delt/quad/latsQua bf zit het wel goed tbh.
Hoeveel keer prik je IM per dag? Mij niet gezien hoor, 2xpw max (IM)![]()
Het ronald macdonald dieet;
5k zit er al in, 1.5k te gaan 🤌
![]()
Wellicht leuk om te weten, 6x pd prikken (2x gear/ insuline/ gh)
jouw kuiten beginnen gewoon op je enkels dat telt niet![]()
Gear ochtend net als lantus en gh😯
Hoe combineer je zo vaak zetten met werk, reizen, vakantie etc.
Neem je het ook mee in het vliegtuig?Gear ochtend net als lantus en gh
Pre slin gh
Post gh slin
Pre bed gh
Je legt de lat wel erg hoog.Neem je het ook mee in het vliegtuig?
Wel knap dat je het volhoudt om zo vaak te zetten.
Geen geld meer voorNeem je het ook mee in het vliegtuig?
Wel knap dat je het volhoudt om zo vaak te zetten.

Hij is ook iets langer dan jij
Niet als ik mijn haar anders kam.