XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je enkel foto's deelt alsof je op Insta zit om een beetje je reet gelikt te krijgen en verder vooral niet iets kunt zeggen over hoe je een bepaalde spiergroep traint, sterker nog, niet verder komt dan reacties bestaande uit zinnen van krap aan 1.5 woord kun je daar, zeker op dbb, commentaar op verwachten ja. Er wordt niet gevraagd of ze inmiddels al meer dan 250 mg test zet of al aan Tren is begonnen he. Er wordt gevraagd hoe ze dr kuiten zoveel beter heeft gekregen. En al is het Synthol zijn het nog steeds betere kuiten dan op de meeste hier, inclusief mijzelf.

Dat iemand commentaar zou kunnen verwachten, praat het commentaar geven niet goed. Vragen mag, afzeiken en zeggen dat ze dan maar bij Instagram moet blijven bijvoorbeeld is ook een keuze die iemand zelf maakt.
En dat noem ik onnodig.

Laat haar lekker joh.

Wat is eigenlijk het probleem hier jongens en meisjes?
Dat ze dik aan de roids zit?
Dat ze foto's plaatst in een foto topic?

Ik volg het even niet.

Wat is eigenlijk het probleem hier jongens en meisjes?
Dat ze dik aan de roids zit?
Dat ze foto's plaatst in een foto topic?

Ik volg het even niet.
Ik denk dat ze daadwerkelijk een bodybuilder is die hier lid is. Dat zijn we hier niet meer zo gewend.

En wat Pindakaas doet en niet doet, moet ze zelf weten. Ze is niemand hier verantwoording schuldig.

Wél zou het leuk zijn als ze dan ook interesse in andere foto's toont, maar ook dat is geen must.

Wij kiezen er alsnog zelf voor haar posts te liken, of niet. Ik wel, ze is goed in shape. Maar ik like iedereen om aan te moedigen, groot of klein.

Zal je wel een goed betaalde baan hebben.
below the belt GIF by SHOWTIME Sports

Wat bedoel je nu? Omdat de gemeenschap jou goed betaalt is je vriendin betaalt door ons en dus ook een beetje van ons allemaal?
Hebben wij dan het vruchtgebruik?
zoiets? :trollface:

Hoho spreek voor jezelf als het om bepaalde wensen gaat maat.

Een jaar of 5 geleden vroeg ik haar welke oefeningen ze deed voor schouders en toen gaf ze wel antwoord. Er werd toen niet gesuggereerd dat er synthol werd gebruikt.
Denk dat veel mensen het wel interessant zouden vinden als je ook wat post over wat je allemaal doet ipv enkel wat foto's droppen :)

Terug
Naar boven