AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat ik vaak zie en hoor in mijn werk, maar verbeter me als het niet waar is. Dat veel van die gasten die gebruiken de bloedwaardes, dit geval de HB en Erytrocyten vaak heel hoog zijn. HB boven de 11 bedoel ik dan, geeft dit geen kans om extra verdikt bloed zoals trombose enzo? Vind dit rete interessant vandaar mn vragen 😂
Misschien is dit topic (zie titel) niet de beste plek voor die vragen?

Elders op het forum zijn er hele secties gewijd aan jouw vragen, dus je zit zeker goed.

Wat ik vaak zie en hoor in mijn werk, maar verbeter me als het niet waar is. Dat veel van die gasten die gebruiken de bloedwaardes, dit geval de HB en Erytrocyten vaak heel hoog zijn. HB boven de 11 bedoel ik dan, geeft dit geen kans om extra verdikt bloed zoals trombose enzo? Vind dit rete interessant vandaar mn vragen 😂
Bloedwaardes zijn erg persoonlijk. Vergelijk het met roken. De een rookt, krijgt kanker en gaat dood de ander rookt tot ie 100 word. Meten = weten en adhv de waardes ga je sturen.

IMG_4483.jpeg

Groetjes Henk

Op hoeveel %BF schatten jullie mij?

(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)

momenteel 105KG en aan het bulken tot 110-115KG

Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?

1000043787.jpg

(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)

Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?

1000043787.jpg
dit zit wel al rond de 20% gok ik zo

1000043787.jpg
denk 18% wel

Zou trouwens niet verder bulken, maar op onderhoud.
vetp hoger oplaten lopen is zonde

Terug
Naar boven