- Waardering
- 27.807
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat begrijp ik, maar volgens mij hebben jullie er een heel goede kijk op.
Lekker terug naar onderhoud. Nu door bulken geeft een grotere overslag naar vet% opbouw.
Dat moet er dan ook weer af waarmee je hoe dan ook spiermassa verliest.
Dus advies terugbrengen naar onderhoud en dan 3-4 weken aankijken wat je vet% doet.
Blijft dat "hangen" dan in deficit verder en terugbrengen naar 12-14%
Wat je doelen verder zijn weet ik niet.
Doel gesteld dat worden heel wat bulk en cut periodes
Super bedankt voor je advies om mee te beginnen. En ja, maar dit wil ik hoe dan ook een keer behalen. Of zo dichtbij mogelijk komen. Niet iedereen heeft hier de genen voor wss.Doel gesteld dat worden heel wat bulk en cut periodes
Whatever it takes!
Zou eerst je puisten ruilen voor tattoos dan ben je al een stuk verder 🤣Super bedankt voor je advies om mee te beginnen. En ja, maar dit wil ik hoe dan ook een keer behalen. Of zo dichtbij mogelijk komen. Niet iedereen heeft hier de genen voor wss.
Miss toch maar eens een coach gaan zoeken.
Cutten tot een % of 8. Dit is idd 18-20% gok ik zo. Denk dat je met 85-90 kg dat wel kan bereiken. En fix die acne want je wil niet dat het nog erger wordt.Op hoeveel %BF schatten jullie mij?
(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)
momenteel 105KG en aan het bulken tot 110-115KG
Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?
![]()
Het begint weg te trekken. (Btw wel opvallend dat het sneller lijkt te genezen sinds ik ben gestart met een test cycle)Cutten tot een % of 8. Dit is idd 18-20% gok ik zo. Denk dat je met 85-90 kg dat wel kan bereiken. En fix die acne want je wil niet dat het nog erger wordt.
Sowieso meer dan 15. Ik schrik wel van die pukkels man, vindt je dit zelf geen issue?Op hoeveel %BF schatten jullie mij?
(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)
momenteel 105KG en aan het bulken tot 110-115KG
Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?
![]()
Ik ben er zeer zeker niet gelukkig mee. Maar ik ging er vanuit dat het wel over zou gaan.Sowieso meer dan 15. Ik schrik wel van die pukkels man, vindt je dit zelf geen issue?
Misschien helpt Minocycline wel, maar aangezien de tijd en zon met roa..
3maand zit je zo aan. Als je voorgeschreven krijgt dan eerst 30 dagen, vooraf bloed en na 30 dagen weer. als alles goed is krijg je voor 3mnd.
Dat is wel eerlijk van je. Ik heb er zelf geen verstand van, maar er zijn genoeg leden op dit forum die je van de benodigde informatie kunnen voorzien. Ik zou hen toch echt om advies vragen!Ik ben er zeer zeker niet gelukkig mee. Maar ik ging er vanuit dat het wel over zou gaan.
Huisarts of dermatoloog of via huisarts naar dermatoloog?Misschien helpt Minocycline wel, maar aangezien de tijd en zon met roa..
3maand zit je zo aan. Als je voorgeschreven krijgt dan eerst 30 dagen, vooraf bloed en na 30 dagen weer. als alles goed is krijg je voor 3mnd.
Het laatsteHuisarts of dermatoloog of via huisarts naar dermatoloog?
Als ik me niet vergis zijn de kosten lager als je door de huisarts wordt doorverwezen ipv op eigen initiatief naar dematoloogHuisarts of dermatoloog of via huisarts naar dermatoloog?