MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is voor ons visuele gok/ schatting

Lekker terug naar onderhoud. Nu door bulken geeft een grotere overslag naar vet% opbouw.
Dat moet er dan ook weer af waarmee je hoe dan ook spiermassa verliest.
Dus advies terugbrengen naar onderhoud en dan 3-4 weken aankijken wat je vet% doet.
Blijft dat "hangen" dan in deficit verder en terugbrengen naar 12-14%
Wat je doelen verder zijn weet ik niet.

Lekker terug naar onderhoud. Nu door bulken geeft een grotere overslag naar vet% opbouw.
Dat moet er dan ook weer af waarmee je hoe dan ook spiermassa verliest.
Dus advies terugbrengen naar onderhoud en dan 3-4 weken aankijken wat je vet% doet.
Blijft dat "hangen" dan in deficit verder en terugbrengen naar 12-14%
Wat je doelen verder zijn weet ik niet.
1000044021.jpg

Dit haha

Doel gesteld dat worden heel wat bulk en cut periodes
Super bedankt voor je advies om mee te beginnen. En ja, maar dit wil ik hoe dan ook een keer behalen. Of zo dichtbij mogelijk komen. Niet iedereen heeft hier de genen voor wss.

Miss toch maar eens een coach gaan zoeken.

Geduld en veel gear

Super bedankt voor je advies om mee te beginnen. En ja, maar dit wil ik hoe dan ook een keer behalen. Of zo dichtbij mogelijk komen. Niet iedereen heeft hier de genen voor wss.

Miss toch maar eens een coach gaan zoeken.
Zou eerst je puisten ruilen voor tattoos dan ben je al een stuk verder 🤣

zonder gekheid, week of 6-8 onderhoud zodat je geen vet aankomt. Kcals aanpassen elke week tot je goed zit, dan goed cutten tot 8% en lean bulken

Ja i know. Begon tijdens m'n kuur en werd daarna alleen maar erger. Aangezien roa nogal heftig is, zo lang mogelijk gewacht en het begint godzijdank eindelijk weg te trekken. Weet iig hoe mijn lijf reageert op aromatiserende shit. Twijfel daardoor ook heel erg of ik ooit deca zou willen (miss met dht combineren?)

Naja eerst maar is naar de 12% voordat we daar aan gaan denken.

Heb trouwens wel test only lopen.

Op hoeveel %BF schatten jullie mij?

(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)

momenteel 105KG en aan het bulken tot 110-115KG

Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?

1000043787.jpg
Cutten tot een % of 8. Dit is idd 18-20% gok ik zo. Denk dat je met 85-90 kg dat wel kan bereiken. En fix die acne want je wil niet dat het nog erger wordt.

Cutten tot een % of 8. Dit is idd 18-20% gok ik zo. Denk dat je met 85-90 kg dat wel kan bereiken. En fix die acne want je wil niet dat het nog erger wordt.
Het begint weg te trekken. (Btw wel opvallend dat het sneller lijkt te genezen sinds ik ben gestart met een test cycle)

Miss toch roa? Of is dat het andere uiterste?

Op hoeveel %BF schatten jullie mij?

(zou zelf zeggen rond de 15? wil het laten meten, maar lees erg vaak dat de spiegel een prima indicatie blijft en ben benieuwd of ik het enigszins goed in schat)

momenteel 105KG en aan het bulken tot 110-115KG

Wil daarna gaat cutten. Geen idee alleen tot hoeveel KG. Wil in ieder geval eindigen rond de 10-12% wat zouden jullie adviseren?

1000043787.jpg
Sowieso meer dan 15. Ik schrik wel van die pukkels man, vindt je dit zelf geen issue?

Misschien helpt Minocycline wel, maar aangezien de tijd en zon met roa..
3maand zit je zo aan. Als je voorgeschreven krijgt dan eerst 30 dagen, vooraf bloed en na 30 dagen weer. als alles goed is krijg je voor 3mnd.

3maand zit je zo aan. Als je voorgeschreven krijgt dan eerst 30 dagen, vooraf bloed en na 30 dagen weer. als alles goed is krijg je voor 3mnd.
1000044023.jpg

Dit is nu de schade zeg maar

Ik ben er zeer zeker niet gelukkig mee. Maar ik ging er vanuit dat het wel over zou gaan.
Dat is wel eerlijk van je. Ik heb er zelf geen verstand van, maar er zijn genoeg leden op dit forum die je van de benodigde informatie kunnen voorzien. Ik zou hen toch echt om advies vragen!

Huisarts of dermatoloog of via huisarts naar dermatoloog?

Terug
Naar boven