apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude ik ga hier oprecht stuk in m’n bed. Iedereen ligt te pitten en ik proest het uit. Ouwe droogkloot. Antwoord op je vraag: nee. Heb je ergens op gelegen? Een vagina bv.Iemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Geen idee man, mijn vrouw wees me er daarjuist op en zei dat al een tijdje bij het trainen tevoorschijn komt.Dude ik ga hier oprecht stuk in m’n bed. Iedereen ligt te pitten en ik proest het uit. Ouwe droogkloot. Antwoord op je vraag: nee. Heb je ergens op gelegen? Een vagina bv.
Heb je weleens last van een natte rug?Iemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Alleen in de zomer en dat is al eventjes geleden

8000 kcal7950 zijn het er inmiddels. Paar gevulde koeken pd gaan er ook in 😂
Het is niet zozeer dat je het niet kan verwerken, maar hoeveel tijd kan je erin steken. Als ik werkloos was en na elke meal kon wandelen, slapen en exact elke meal kon timen was het nog makkelijker. Helaas is de realiteit dat ik ook verplichtingen buiten bb heb en die hebben allemaal al (te)veel begrip voor mijn levensstijl, daar zit vrijwel geen rek meer in of je moet zeggen ga minder werken etc.
Het is/blijft een hobby, maar die tijd die het momenteel kost aan eten/preppen/trainen is eigenlijk diep triest alhoewel dit nu wel de laatste/ergste maand is waarin alles piekt en het enigszins erbij hoort/ te verwachten was.
April/mei in cruise bv heb ik elke dag vd week al een vrije dag zodat we wekelijks met de fam erop uit kunnen aangezien het dan rustig vaarwater is en ik die periode dus ook gebruik voor een reality check.
Ik ben net Stranger Things aan het kijken, dus ik heb wel een vermoeden. Er zit een gate naar The Upside Down op je rug.Iemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Minder kom ik niet aan en bedoeling is aankomen (bulken). Kom met dit aantal kcal ook maar zeer weinig aan, maar dat is ook de bedoeling, kwaliteit boven kwantiteit.8000 kcal
Dat doe je natuurlijk niet voor de lol.
Maar waarom zo veel?
Ik lees vaker van die mega kcal inname maar ben je dan een enorme reus die nog groter wil worden of heb ik het mis?
Hey meisjeIemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Pas maar op, miljoen DM's incoming!Iemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Ik denk dat je wel erg populair zou zijn in de gevangenis met die rug van je @Sanca Saxon
Bouwkeet
Goede tip wel, bij mij gaat er ook zomaar een fles zero ketchup doorheen per week lolIk ben geen zuinige sauzer en vooral ketchup ging er goed doorheen met 3 dagelijkse kip/rijst bakjes.
Eet nu al tijdje ipv rijst gewoon pasta en dan met passata dat werkt stukken beter.
Goede tip wel, bij mij gaat er ook zomaar een fles zero ketchup doorheen per week lol
Eerste maanden van een bulk ben je onverzadigd al mag je 4/5k pd eten is het nog niet genoeg en dan behoud je vaak de zero/light sauzen.Maar waarom zou je tijdens een bulk zero sauzen gebruiken? Die paar extra carbs boeien toch genne fl**ker als je er sowieso al 600 per dag eet
Hier zie je de erector spinae en daar zit ook beetje zo'n vagina idee in. Lijkt wel verdikt bij jou. Maar daar zitten normaal gesproken best wat spieren overheen (trapezius/lats). Doet het zeer?Iemand enig idee wat er in the holy vagina aan het gebeuren is met mijn middenrug?!
![]()
Neen, ik merk er zelf niets van.Hier zie je de erector spinae en daar zit ook beetje zo'n vagina idee in. Lijkt wel verdikt bij jou. Maar daar zitten normaal gesproken best wat spieren overheen (trapezius/lats). Doet het zeer?
![]()