Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Hoe gaat het eigenlijk met trainen op zulke absurd hoge hoeveelheden voedsel?

    Als ik 5000kcal eet heb ik vaak moeite om te gaan trainen omdat ik a) erg sluggish ben en b) gewoon altijd met een volle maag/darmen rondloop en me daardoor fucking uncomfy voel. Heb daar persoonlijk echt een hekel aan; het trainen wanneer je fucking vol bent.
    Ik time me sessies 1 uur na een meal zodat het enigszins wat kan zakken, liever langer erna maar dan kom ik in de knoop met de maaltijden daarna.

    Merkt zeker verschil in kracht output na 2 meals of 6 meals. Hoge reps met compounds is ellende ivm sneller buiten adem dus topset 6/8 backoff set 8/15max. Ff poepen tijdens de sessie komt wel eens voor. Kracht is momenteel op zijn hoogst, conditie op zijn laagst.

    Volume is behoorlijk laag muv armen en meeste sessies ben ik na warming up 70min toch wel klaar, ex benen aangezien quads/hams nu samen gaan ivm ik 2x pw arm day heb en push/pull/legs erbij met 2 dagen rust wekelijks.

    Ben ook wel benieuwd hoe straks de cruise zal zijn en welke kcal er dan gegeten moet worden, want wil wel wat droger worden en bw verliezen zodat eetlust ook weer stuk beter is voor daaropvolgende push/bulk, conditie moet ook weer iets beter. Vooral de tijd die het nu kost met eten/preppen is een aanslag op je prive leven waardoor je constant gebonden bent en ermee rekening moet houden. Kunt wel dagje dierentuin gaan en je meals meenemen, maar neem maar eens 5/6 meals mee die je overdag dan daar moet opeten en dat je constant een magnetron loopt te zoeken of een wc om te schijten.

    Maw life is kut momenteel
     
    Laatst bewerkt:
    Ik time me sessies 1 uur na een meal zodat het enigszins wat kan zakken, liever langer erna maar dan kom ik in de knoop met de maaltijden daarna.

    Merkt zeker verschil in kracht output na 2 meals of 6 meals. Hoge reps met compounds is ellende ivm sneller buiten adem dus topset 6/8 backoff set 8/15max. Ff poepen tijdens de sessie komt wel eens voor. Kracht is momenteel op zijn hoogst, conditie op zijn laagst.

    Volume is behoorlijk laag muv armen en meeste sessies ben ik na warming up 70min toch wel klaar, ex benen aangezien quads/hams nu samen gaan ivm ik 2x pw arm day heb en push/pull/legs erbij met 2 dagen rust wekelijks.

    Ben ook wel benieuwd hoe straks de cruise zal zijn en welke kcal er dan gegeten moet worden, want wil wel wat droger worden en bw verliezen zodat eetlust ook weer stuk beter is voor daaropvolgende push/bulk, conditie moet ook weer iets beter. Vooral de tijd die het nu kost met eten/preppen is een aanslag op je prive leven waardoor je constant gebonden bent en ermee rekening moet houden. Kunt wel dagje dierentuin gaan en je meals meenemen, maar neem maar eens 5/6 meals mee die je overdag dan daar moet opeten en dat je constant een magnetron loopt te zoeken of een wc om te schijten.

    Maw life is kut momenteel

    Neem je iets van digestive enzymes rond je grotere / zwaar verteerbare meals? Wat mij betreft echt een game changer.

    Hoe zien je skitta’s eruit? Zijn die gewoon mooi en solid of schijt je heel de tijd half vloeibare zooi uit? Dat laatste is dan ook een teken dat je niet alles wat je eet opneemt/verteert.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Neem je iets van digestive enzymes rond je grotere / zwaar verteerbare meals? Wat mij betreft echt een game changer.
    Gut health van revive
    Hoe zien je skitta’s eruit? Zijn die gewoon mooi en solid of schijt je heel de tijd half vloeibare zooi uit? Dat laatste is dan ook een teken dat je niet alles wat je eet opneemt/verteert.
    3/4x pd, normale ontlasting. Ook geen stinkt scheetjes, behalve als ik echt heb lopen laaien @ 5guys of mac donalds ofzo dan kan het wel intens worden. Me normale voeding verteer ik goed, maar daar heb ik maanden geleden al aanpassingen in moeten doen aangezien roel toen al waarschijnlijk wist kcal gaan hoog worden dus eet wat je goed verteert. Oa havermout en rijst vervangen en zero sausjes/ ketchup light ook niet meer.
     
    Ik time me sessies 1 uur na een meal zodat het enigszins wat kan zakken, liever langer erna maar dan kom ik in de knoop met de maaltijden daarna.

    Merkt zeker verschil in kracht output na 2 meals of 6 meals. Hoge reps met compounds is ellende ivm sneller buiten adem dus topset 6/8 backoff set 8/15max. Ff poepen tijdens de sessie komt wel eens voor. Kracht is momenteel op zijn hoogst, conditie op zijn laagst.

    Volume is behoorlijk laag muv armen en meeste sessies ben ik na warming up 70min toch wel klaar, ex benen aangezien quads/hams nu samen gaan ivm ik 2x pw arm day heb en push/pull/legs erbij met 2 dagen rust wekelijks.

    Ben ook wel benieuwd hoe straks de cruise zal zijn en welke kcal er dan gegeten moet worden, want wil wel wat droger worden en bw verliezen zodat eetlust ook weer stuk beter is voor daaropvolgende push/bulk, conditie moet ook weer iets beter. Vooral de tijd die het nu kost met eten/preppen is een aanslag op je prive leven waardoor je constant gebonden bent en ermee rekening moet houden. Kunt wel dagje dierentuin gaan en je meals meenemen, maar neem maar eens 5/6 meals mee die je overdag dan daar moet opeten en dat je constant een magnetron loopt te zoeken of een wc om te schijten.

    Maw life is kut momenteel
    Kan ik me ook nog herinneren toen ik vroeger nog veel at. Echt kut. ergens naartoe rijden en in een file terechtkomen was een hel. Mij wel een paar keer achter de vangrail moeten zetten :roflol:
     
    Ik time me sessies 1 uur na een meal zodat het enigszins wat kan zakken, liever langer erna maar dan kom ik in de knoop met de maaltijden daarna.

    Merkt zeker verschil in kracht output na 2 meals of 6 meals. Hoge reps met compounds is ellende ivm sneller buiten adem dus topset 6/8 backoff set 8/15max. Ff poepen tijdens de sessie komt wel eens voor. Kracht is momenteel op zijn hoogst, conditie op zijn laagst.

    Volume is behoorlijk laag muv armen en meeste sessies ben ik na warming up 70min toch wel klaar, ex benen aangezien quads/hams nu samen gaan ivm ik 2x pw arm day heb en push/pull/legs erbij met 2 dagen rust wekelijks.

    Ben ook wel benieuwd hoe straks de cruise zal zijn en welke kcal er dan gegeten moet worden, want wil wel wat droger worden en bw verliezen zodat eetlust ook weer stuk beter is voor daaropvolgende push/bulk, conditie moet ook weer iets beter. Vooral de tijd die het nu kost met eten/preppen is een aanslag op je prive leven waardoor je constant gebonden bent en ermee rekening moet houden. Kunt wel dagje dierentuin gaan en je meals meenemen, maar neem maar eens 5/6 meals mee die je overdag dan daar moet opeten en dat je constant een magnetron loopt te zoeken of een wc om te schijten.

    Maw life is kut momenteel
    Als je gewoon natural gaat trainen (wel een beetje harder dan nu), heb je zo armen 45cm, eet je 2-3 keer per dag met de pot mee en kan je ook nog "af en toe" een Kanonnetje achterover slaan.
     
    Als je gewoon natural gaat trainen (wel een beetje harder dan nu), heb je zo armen 45cm, eet je 2-3 keer per dag met de pot mee en kan je ook nog "af en toe" een Kanonnetje achterover slaan.
    Ik ga in april paar weken natty zijn en het testen!
     
    Gut health van revive

    3/4x pd, normale ontlasting. Ook geen stinkt scheetjes, behalve als ik echt heb lopen laaien @ 5guys of mac donalds ofzo dan kan het wel intens worden. Me normale voeding verteer ik goed, maar daar heb ik maanden geleden al aanpassingen in moeten doen aangezien roel toen al waarschijnlijk wist kcal gaan hoog worden dus eet wat je goed verteert. Oa havermout en rijst vervangen en zero sausjes/ ketchup light ook niet meer.

    Knap hoor, dat je 7000 calories gewoon goed weet te verteren dag in dag uit voor langere periodes. Wat mij betreft de genetic trait waar je in bodybuilding het meeste aan hebt.

    Als je niet veel kan eten kan je qua aas nemen wat je wil, maar die extra mg’s gaan niks doen. Dat is het kutte ervan.
     
    Knap hoor, dat je 7000 calories gewoon goed weet te verteren dag in dag uit voor langere periodes. Wat mij betreft de genetic trait waar je in bodybuilding het meeste aan hebt.

    Als je niet veel kan eten kan je qua aas nemen wat je wil, maar die extra mg’s gaan niks doen. Dat is het kutte ervan.
    Je moet ook niet rekenen in milligrammen maar grammen uiteraard!
     
    Knap hoor, dat je 7000 calories gewoon goed weet te verteren dag in dag uit voor langere periodes. Wat mij betreft de genetic trait waar je in bodybuilding het meeste aan hebt.

    Als je niet veel kan eten kan je qua aas nemen wat je wil, maar die extra mg’s gaan niks doen. Dat is het kutte ervan.
    7950 zijn het er inmiddels. Paar gevulde koeken pd gaan er ook in 😂

    Het is niet zozeer dat je het niet kan verwerken, maar hoeveel tijd kan je erin steken. Als ik werkloos was en na elke meal kon wandelen, slapen en exact elke meal kon timen was het nog makkelijker. Helaas is de realiteit dat ik ook verplichtingen buiten bb heb en die hebben allemaal al (te)veel begrip voor mijn levensstijl, daar zit vrijwel geen rek meer in of je moet zeggen ga minder werken etc.

    Het is/blijft een hobby, maar die tijd die het momenteel kost aan eten/preppen/trainen is eigenlijk diep triest alhoewel dit nu wel de laatste/ergste maand is waarin alles piekt en het enigszins erbij hoort/ te verwachten was.

    April/mei in cruise bv heb ik elke dag vd week al een vrije dag zodat we wekelijks met de fam erop uit kunnen aangezien het dan rustig vaarwater is en ik die periode dus ook gebruik voor een reality check.
     
    D1323892-AF35-43BF-A358-20CDD69D309F.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    7950 zijn het er inmiddels. Paar gevulde koeken pd gaan er ook in 😂

    Het is niet zozeer dat je het niet kan verwerken, maar hoeveel tijd kan je erin steken. Als ik werkloos was en na elke meal kon wandelen, slapen en exact elke meal kon timen was het nog makkelijker. Helaas is de realiteit dat ik ook verplichtingen buiten bb heb en die hebben allemaal al (te)veel begrip voor mijn levensstijl, daar zit vrijwel geen rek meer in of je moet zeggen ga minder werken etc.

    Het is/blijft een hobby, maar die tijd die het momenteel kost aan eten/preppen/trainen is eigenlijk diep triest alhoewel dit nu wel de laatste/ergste maand is waarin alles piekt en het enigszins erbij hoort/ te verwachten was.

    April/mei in cruise bv heb ik elke dag vd week al een vrije dag zodat we wekelijks met de fam erop uit kunnen aangezien het dan rustig vaarwater is en ik die periode dus ook gebruik voor een reality check.

    Geloof mij maar dat 8000 kcal kunnen “verwerken” geen vanzelfsprekendheid is :hahaha:
     
    Geloof mij maar dat 8000 kcal kunnen “verwerken” geen vanzelfsprekendheid is :hahaha:
    Het is ook wel exact qua timing. Uitslapen in het weekend gaat dus niet en “ff uurtje later meal x eten”, want het komt ff niet uit is ook geen optie. Ik heb letterlijk een agenda met tijden dat ik meal x dus moeten eten om alles soepel te laten lopen. Vandaar dat begrip van je omgeving cruciaal is, want als je een werkgever hebt waar dat niet lukt word het moeilijk, maar ook in de thuis situatie is het bv soms ff dat ik eerst moet eten en dan bv de kleine in bad kan doen of te bed leggen want daar ben je snel een uur mee bezig. Alles moet maar aanpassen aan me vreten zon beetje momenteel.
     
    7950 zijn het er inmiddels. Paar gevulde koeken pd gaan er ook in 😂

    Het is niet zozeer dat je het niet kan verwerken, maar hoeveel tijd kan je erin steken. Als ik werkloos was en na elke meal kon wandelen, slapen en exact elke meal kon timen was het nog makkelijker. Helaas is de realiteit dat ik ook verplichtingen buiten bb heb en die hebben allemaal al (te)veel begrip voor mijn levensstijl, daar zit vrijwel geen rek meer in of je moet zeggen ga minder werken etc.

    Het is/blijft een hobby, maar die tijd die het momenteel kost aan eten/preppen/trainen is eigenlijk diep triest alhoewel dit nu wel de laatste/ergste maand is waarin alles piekt en het enigszins erbij hoort/ te verwachten was.

    April/mei in cruise bv heb ik elke dag vd week al een vrije dag zodat we wekelijks met de fam erop uit kunnen aangezien het dan rustig vaarwater is en ik die periode dus ook gebruik voor een reality check.
    Appeltaart en roze koeken zijn in de aanbieding bij Lidl
     
    Gut health van revive

    3/4x pd, normale ontlasting. Ook geen stinkt scheetjes, behalve als ik echt heb lopen laaien @ 5guys of mac donalds ofzo dan kan het wel intens worden. Me normale voeding verteer ik goed, maar daar heb ik maanden geleden al aanpassingen in moeten doen aangezien roel toen al waarschijnlijk wist kcal gaan hoog worden dus eet wat je goed verteert. Oa havermout en rijst vervangen en zero sausjes/ ketchup light ook niet meer.
    Want die sausjes deden je vertering ook geen goed of?

    Vreet je nu alles droog?
     
    Want die sausjes deden je vertering ook geen goed of?

    Vreet je nu alles droog?
    Ik ben geen zuinige sauzer en vooral ketchup ging er goed doorheen met 3 dagelijkse kip/rijst bakjes.

    Eet nu al tijdje ipv rijst gewoon pasta en dan met passata dat werkt stukken beter.
     
    Back
    Naar boven