- Waardering
- 32.565
- Massa
- 160kg
Ik time me sessies 1 uur na een meal zodat het enigszins wat kan zakken, liever langer erna maar dan kom ik in de knoop met de maaltijden daarna.Hoe gaat het eigenlijk met trainen op zulke absurd hoge hoeveelheden voedsel?
Als ik 5000kcal eet heb ik vaak moeite om te gaan trainen omdat ik a) erg sluggish ben en b) gewoon altijd met een volle maag/darmen rondloop en me daardoor fucking uncomfy voel. Heb daar persoonlijk echt een hekel aan; het trainen wanneer je fucking vol bent.
Merkt zeker verschil in kracht output na 2 meals of 6 meals. Hoge reps met compounds is ellende ivm sneller buiten adem dus topset 6/8 backoff set 8/15max. Ff poepen tijdens de sessie komt wel eens voor. Kracht is momenteel op zijn hoogst, conditie op zijn laagst.
Volume is behoorlijk laag muv armen en meeste sessies ben ik na warming up 70min toch wel klaar, ex benen aangezien quads/hams nu samen gaan ivm ik 2x pw arm day heb en push/pull/legs erbij met 2 dagen rust wekelijks.
Ben ook wel benieuwd hoe straks de cruise zal zijn en welke kcal er dan gegeten moet worden, want wil wel wat droger worden en bw verliezen zodat eetlust ook weer stuk beter is voor daaropvolgende push/bulk, conditie moet ook weer iets beter. Vooral de tijd die het nu kost met eten/preppen is een aanslag op je prive leven waardoor je constant gebonden bent en ermee rekening moet houden. Kunt wel dagje dierentuin gaan en je meals meenemen, maar neem maar eens 5/6 meals mee die je overdag dan daar moet opeten en dat je constant een magnetron loopt te zoeken of een wc om te schijten.
Maw life is kut momenteel
Laatst bewerkt: