- Waardering
- 32.570
- Massa
- 160kg
Dat gear werkt, want jou biceps heb ik over paar jaar en dan ben ik alsnog 30 jaar jonger 😌En wat is de conclusie nu het met de gear ook niet lukt? (Dit is de Socratische methode.)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gear werkt, want jou biceps heb ik over paar jaar en dan ben ik alsnog 30 jaar jonger 😌En wat is de conclusie nu het met de gear ook niet lukt? (Dit is de Socratische methode.)
Ja maar hij is wel naturel. als je ooit off gaat dan verdwijnt een hele hoop spiermassa dus het is tijdelijk. Dat is dus het grote nadeel van anabolen😕Dat gear werkt, want jou biceps heb ik over paar jaar en dan ben ik alsnog 30 jaar jonger 😌
KloptJa maar hij is wel naturel. als je ooit off gaat dan verdwijnt een hele hoop spiermassa dus het is tijdelijk. Dat is dus het grote nadeel van anabolen😕
Kom maar keertje langs, zal ik je gelijk 18.5G naaldje laten zien. Maar je gaat liever naar de Mac met AK heb ik begrepen@Bullshark ben ook wel benieuwd naar jou shape eigenlijk
Wie niet 🤌Maar je gaat liever naar de Mac met AK heb ik begrepen
Pffff kun jij niet verbannen worden naar de gebruikersruimte van je lokale verslavingszorgverlener.Kom maar keertje langs, zal ik je gelijk 18.5G naaldje laten zien. Maar je gaat liever naar de Mac met AK heb ik begrepen
Kom maar keertje langs, zal ik je gelijk 18.5G naaldje laten zien. Maar je gaat liever naar de Mac met AK heb ik begrepen
Dat is nog wel het kleinste nadeel van anabolengebruik.Ja maar hij is wel naturel. als je ooit off gaat dan verdwijnt een hele hoop spiermassa dus het is tijdelijk. Dat is dus het grote nadeel van anabolen😕
Joehoe

Komt dat door de locatie of de persoon?
Goed op weg ! jammer dat je geen log bijhoud, maar ik weet waarom.![]()
Check in.
Gewicht dropt nog lichtjes nu op 62,7 kilo
Kracht en energie nog altijd goed in de gym
Geen honger nog steeds niet.
Dus erg benieuwd naar aankomende weken/ dagen
Ja zou ik graag willen. Maar inderdaad je weet wel waarom.Goed op weg ! jammer dat je geen log bijhoud, maar ik weet waarom.
Waarom?Ja zou ik graag willen. Maar inderdaad je weet wel waarom.
Nog steeds geen 110kg, momenteel 107/108 nuchter, bw gaat wel heel langzaam 1 a 2kg pm moet ik al blij zijn.
![]()