XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Goei legs en kuiten man

Thanksmayne. En denk dat je t ermee eens bent dat benen van 62 en armen van 44 oid geen jooce nodig hebben :D

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Thanks. Soms zelfs 85 mimimi. Wil naar de 90. Moet lukken als k benen weer kan rammen

Sick fysiek Jwd! Wat meten jouw benen dan, geen 62cm toch?

pic zonder balkje voor je pen0r aub

Denk dat dit topic meer bij je past :D

[Link niet meer beschikbaar]

Heb het linkje gelukkig kunnen kopieren zonder het te openen

Denk dat dit topic meer bij je past :D

[Link niet meer beschikbaar]

Heb het linkje gelukkig kunnen kopieren zonder het te openen

Jezus **** en ik klik er nog op ook. Zonder te kijken of te lezen, klik ik het open. :kots:
Niet meer doen hoor. Niet goed voor mijn libido. Die is nu :suicide:

20140228_022050-1.jpg
20140228_010655.jpg

benen afgelopen half jaar eigenlijk helemaal niet meer getraind op lichte lunges en legpress na ivm k*tblessure. Valt me nog alles mee. Hopen dat ik binnenkort weer kan rammen

edit: chill die mobiel. Foto ondersteboven geupload. Qtf

Jelly op je taille :suckit:
Wat is je VP% nu?
Benen lijken wel groter dan 62 cm :eek:

Tjahhhh

2n6gl5f.jpg

Ik blijf die houding verdomd lastig vinden, al helemaal met een telefoon in mn handen. Ik snap ook echt niet hoe mensen dat doen :o Maar desondanks vond ik t best geinig gelukt dit keer :)
Denk dat mn benen altijd voor blijven lopen op mn rug (terwijl ik qua kracht met benen nog niet weer op mn oude niveau zit. Maar ik vind t wel mooi als benen overheersen). En dat mn schouders altijd blijven achterlopen op de rest van mn lijf. Maar gelukkig kan ik nu schouders trainen, heb dat heel lang niet kunnen doen > dus ondanks dat t nog steeds flink achterloopt ben ik ergens daarmee wel tevreden :o

Vind juist dat je erg goede schouders hebt.

Terug
Naar boven