XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Tjahhhh

2n6gl5f.jpg

Ik blijf die houding verdomd lastig vinden, al helemaal met een telefoon in mn handen. Ik snap ook echt niet hoe mensen dat doen :o Maar desondanks vond ik t best geinig gelukt dit keer :)
Denk dat mn benen altijd voor blijven lopen op mn rug (terwijl ik qua kracht met benen nog niet weer op mn oude niveau zit. Maar ik vind t wel mooi als benen overheersen). En dat mn schouders altijd blijven achterlopen op de rest van mn lijf. Maar gelukkig kan ik nu schouders trainen, heb dat heel lang niet kunnen doen > dus ondanks dat t nog steeds flink achterloopt ben ik ergens daarmee wel tevreden :o

Ik vind ook dat je rug en svhouders goed in verhouding zijn. Misschien eens wat foto's laten nemen in bikini. Dan kan je echt een mooi vergelijk maken. Front en back. :D
En als je tevreden bent kan je het hier plaatsen. :)

Ik vind ook dat je rug en svhouders goed in verhouding zijn. Misschien eens wat foto's laten nemen in bikini. Dan kan je echt een mooi vergelijk maken. Front en back. :D
En als je tevreden bent kan je het hier plaatsen. :)

Je zou d'r pa kunnen zijn, smeerlap.

Wel in voor pics tho :)

Tjahhhh

2n6gl5f.jpg

Ik blijf die houding verdomd lastig vinden, al helemaal met een telefoon in mn handen. Ik snap ook echt niet hoe mensen dat doen :o Maar desondanks vond ik t best geinig gelukt dit keer :)
Denk dat mn benen altijd voor blijven lopen op mn rug (terwijl ik qua kracht met benen nog niet weer op mn oude niveau zit. Maar ik vind t wel mooi als benen overheersen). En dat mn schouders altijd blijven achterlopen op de rest van mn lijf. Maar gelukkig kan ik nu schouders trainen, heb dat heel lang niet kunnen doen > dus ondanks dat t nog steeds flink achterloopt ben ik ergens daarmee wel tevreden :o

Ik zie geen benen op deze foto :(

Patricia heb jij ook een instagram met foto's van elke keer dat je gaat trainen, al je maaltijden, motivatie quotes, hardloopschoenen en groene smoothies zoals alle meisjes die trainen #fitgirl #instafit #fitfamnl #eatclean #trainmean #legday

Tjahhhh

2n6gl5f.jpg

Wat een rare keuken???

Blijft een rare keuken! Maar zolang die grill maar goed bruin bakt is het oke.

Draai je eens om als je zo'n foto maakt Patricia?:(

Denk ik toch liever naar de voorkant kijk dan naar die grill:)

Terug
Naar boven