Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Ik? Hahahahah het moet niet gekker worden, maar dankjewel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik? Hahahahah het moet niet gekker worden, maar dankjewel

Ik? Hahahahah het moet niet gekker worden, maar dankjewel![]()

Hahahaha ja die grote lel he?

Tjahhhh
![]()
Ik blijf die houding verdomd lastig vinden, al helemaal met een telefoon in mn handen. Ik snap ook echt niet hoe mensen dat doenMaar desondanks vond ik t best geinig gelukt dit keer
Denk dat mn benen altijd voor blijven lopen op mn rug (terwijl ik qua kracht met benen nog niet weer op mn oude niveau zit. Maar ik vind t wel mooi als benen overheersen). En dat mn schouders altijd blijven achterlopen op de rest van mn lijf. Maar gelukkig kan ik nu schouders trainen, heb dat heel lang niet kunnen doen > dus ondanks dat t nog steeds flink achterloopt ben ik ergens daarmee wel tevreden

Ik vind ook dat je rug en svhouders goed in verhouding zijn. Misschien eens wat foto's laten nemen in bikini. Dan kan je echt een mooi vergelijk maken. Front en back.
En als je tevreden bent kan je het hier plaatsen.![]()

Tjahhhh
![]()
Ik blijf die houding verdomd lastig vinden, al helemaal met een telefoon in mn handen. Ik snap ook echt niet hoe mensen dat doenMaar desondanks vond ik t best geinig gelukt dit keer
Denk dat mn benen altijd voor blijven lopen op mn rug (terwijl ik qua kracht met benen nog niet weer op mn oude niveau zit. Maar ik vind t wel mooi als benen overheersen). En dat mn schouders altijd blijven achterlopen op de rest van mn lijf. Maar gelukkig kan ik nu schouders trainen, heb dat heel lang niet kunnen doen > dus ondanks dat t nog steeds flink achterloopt ben ik ergens daarmee wel tevreden

Staan wel in de gallery

Ik? Hahahahah het moet niet gekker worden, maar dankjewel![]()
Tjahhhh
![]()

Dat blauwe ding is gewoon een grill

Ja joh, kilo's vlees in 1xBlijft een rare keuken! Maar zolang die grill maar goed bruin bakt is het oke.
Inderdaad, is ook 'n stuk makkelijker foto's maken.
Zucht, dan zie ik de grill toch niet? Ik moet hier verdorie ook alles uitleggen...
Je foto is echt