doetjeman
Cool Novice
- Waardering
- 839
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes! De details in je rug, ronding van je schouders, strepen op je kont en lijnen in je benen... Gaat vast helemaal goedkomen. Enjoy! 💪Foto’s van vandaag. Vandaag is de Siggi wedstrijd. Shape is perfect zegt coach. Alleen beetje bij eten soms.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop het ook!Succes en hopelijk betaald het harde werken zich uit 👍🏻
Eerst toetsenborden kwijlvrij maken 🙄
Ik ben er, dus ze passen maar beter op. Simp time is over.
Mijn rechterhand moet eerst beschikbaar zijn.
Heb je gemist schatjeIk ben er, dus ze passen maar beter op. Simp time is over.
Ik jou ook bb. Hoe gaat het met je? Hopelijk weer aan het liften en niet druggen zoals ik. Tenzij het ghb/amp's zijn, dan mag het.
Leef jij nog!?!?

Gewoon consistent blijven dan komt het 100% goed met jou👍 . Ieder heeft zn eigen wegZo droog als @ak of @doetjeman ben ik totaaaaal niet. Maar hoeft ook niet meteen. Nu nog bulken, ik kom van 93 in januari en zit nu op 101.6.
Ik zie toch nog vaak die jongen van 80kg in de spiegel.
Zag laatst een foto van @vntl kerel 120kg en 10% wil ik ook wel met mijn 1m89.
Ik doe mijn best en train, eet en rust hard.
Ja je moet jezelf niet vergelijken met anderen, I know....maar het motiveert me wel om hard door te blijven gaan.
Liefst wil ik naast die 10-12%bf ook nog beresterk zijn. Dus tja, genoeg te doen dus.
![]()
Wegens een algemeen simpverbod op DBB kan ik alleen maar zeggen dat lijken goed ontwikkelde glute.. uh triceps
Thanks man!Gewoon consistent blijven dan komt het 100% goed met jou👍 . Ieder heeft zn eigen weg
Die gasten die je noemt trainen al jaren consistent, hard, leven voor de sport en zijn enhanced. Dit doet niks af van hun prestaties/ fysiek, maar blijf wel bij jezelf met wie je je vergelijkt. Je doet het voor jezelf naar wat voor jou mogelijk is, je mag best trots zijn op je progressie tot nu toe!Zo droog als @ak of @doetjeman ben ik totaaaaal niet. Maar hoeft ook niet meteen. Nu nog bulken, ik kom van 93 in januari en zit nu op 101.6.
Ik zie toch nog vaak die jongen van 80kg in de spiegel.
Zag laatst een foto van @vntl kerel 120kg en 10% wil ik ook wel met mijn 1m89.
Ik doe mijn best en train, eet en rust hard.
Ja je moet jezelf niet vergelijken met anderen, I know....maar het motiveert me wel om hard door te blijven gaan.
Liefst wil ik naast die 10-12%bf ook nog beresterk zijn. Dus tja, genoeg te doen dus.
![]()
Nee
Thanks man, vergelijken met anderen is ook niet helemaal ok maar het motiveert me wel zeg maar. Ik begrijp je sowieso.Die gasten die je noemt trainen al jaren consistent, hard, leven voor de sport en zijn enhanced. Dit doet niks af van hun prestaties/ fysiek, maar blijf wel bij jezelf met wie je je vergelijkt. Je doet het voor jezelf naar wat voor jou mogelijk is, je mag best trots zijn op je progressie tot nu toe!