Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Foto’s van vandaag. Vandaag is de Siggi wedstrijd. Shape is perfect zegt coach. Alleen beetje bij eten soms.
IMG_2370.jpeg
IMG_2371.jpeg
IMG_2363.jpeg
IMG_2369.jpeg

Foto’s van vandaag. Vandaag is de Siggi wedstrijd. Shape is perfect zegt coach. Alleen beetje bij eten soms.
IMG_2370.jpeg
IMG_2371.jpeg
IMG_2363.jpeg
IMG_2369.jpeg
Succes! De details in je rug, ronding van je schouders, strepen op je kont en lijnen in je benen... Gaat vast helemaal goedkomen. Enjoy! 💪

Succes en hopelijk betaald het harde werken zich uit 👍🏻

Succes!

Geen een whiteknight reactie? Dbb????

Zo droog als @ak of @doetjeman ben ik totaaaaal niet. Maar hoeft ook niet meteen. Nu nog bulken, ik kom van 93 in januari en zit nu op 101.6.

Ik zie toch nog vaak die jongen van 80kg in de spiegel.

Zag laatst een foto van @vntl kerel 120kg en 10% wil ik ook wel met mijn 1m89.

Ik doe mijn best en train, eet en rust hard.

Ja je moet jezelf niet vergelijken met anderen, I know....maar het motiveert me wel om hard door te blijven gaan.

Liefst wil ik naast die 10-12%bf ook nog beresterk zijn. Dus tja, genoeg te doen dus.

IMG_20240504_113546.jpg

Zo droog als @ak of @doetjeman ben ik totaaaaal niet. Maar hoeft ook niet meteen. Nu nog bulken, ik kom van 93 in januari en zit nu op 101.6.

Ja je moet jezelf niet vergelijken met anderen, I know....maar het motiveert me wel om hard door te blijven gaan.

Liefst wil ik naast die 10-12%bf ook nog beresterk zijn. Dus tja, genoeg te doen dus.

IMG_20240504_113546.jpg
Gewoon consistent blijven dan komt het 100% goed met jou👍 . Ieder heeft zn eigen weg

IMG_20240504_113546.jpg
Die gasten die je noemt trainen al jaren consistent, hard, leven voor de sport en zijn enhanced. Dit doet niks af van hun prestaties/ fysiek, maar blijf wel bij jezelf met wie je je vergelijkt. Je doet het voor jezelf naar wat voor jou mogelijk is, je mag best trots zijn op je progressie tot nu toe!

Die gasten die je noemt trainen al jaren consistent, hard, leven voor de sport en zijn enhanced. Dit doet niks af van hun prestaties/ fysiek, maar blijf wel bij jezelf met wie je je vergelijkt. Je doet het voor jezelf naar wat voor jou mogelijk is, je mag best trots zijn op je progressie tot nu toe!
Thanks man, vergelijken met anderen is ook niet helemaal ok maar het motiveert me wel zeg maar. Ik begrijp je sowieso.

Terug
Naar boven