Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Hallo allemaal, ga zaterdag de wedstrijd Siggi mee doen. Deze foto’s zijn van vandaag. Als de wedstrijd klaar is zal ik soms een update sturen over hoe de off season gaat.
IMG_2036.jpeg
IMG_2031.jpeg
IMG_2024.jpeg
IMG_1990.jpeg

Groetjes Len
Ziet er goed uit. Succes

Beetje posen en pompen zeker, of heb je alles al onder de knie ?
zit sinds december onder begeleiding bij jon lofthouse voor het poseren. Ik zit in zijn posing community. Dus het poseren heb ik aardig onder de knie nu. Dus hoef deze week niet zoveel meer te oefenen gelukkig. Hoef donderdag en vrijdag niet meer te trainen en zal dan na elke maaltijd 1 rondje gaan poseren zodat de koolhydraten naar de goeie plekken gaan.

Ziet er sick uit. Favorite pose ook? Succes man.

Goed fysiek en succes👍🏻

Ziet er sick uit. Favorite pose ook? Succes man.
Ja back double bicep is denk ik wel mijn beste pose ja. Samen met de front relaxed die ziet er ook wel goed uit. Zal nog wel een update sturen donderdag of vrijdag als ik wat meer geladen ben. Deze is van vanochtend.
IMG_1957.jpeg

Hallo allemaal, ga zaterdag de wedstrijd Siggi mee doen. Deze foto’s zijn van vandaag. Als de wedstrijd klaar is zal ik soms een update sturen over hoe de off season gaat.
IMG_2036.jpeg
IMG_2031.jpeg
IMG_2024.jpeg
IMG_1990.jpeg

Groetjes Len
Flinke kerstboom, indrukwekkend. Succes!

Hoop dat je de komende dagen meer post. Benieuwd naar wat het laden met je fysiek doet

Flinke kerstboom, indrukwekkend. Succes!

Hoop dat je de komende dagen meer post. Benieuwd naar wat het laden met je fysiek doet
Ja zal zeker meer posten. Volg dit forum al een paar jaar en heel lang getwijfeld om te posten. Nu eindelijk de stap gezet haha.

Ja back double bicep is denk ik wel mijn beste pose ja. Samen met de front relaxed die ziet er ook wel goed uit. Zal nog wel een update sturen donderdag of vrijdag als ik wat meer geladen ben. Deze is van vanochtend.
IMG_1957.jpeg
Misschien een lompe vraag maar ik zie het vaker voorbij komen op insta enzo, maar wat is dat ding in je mond en waar dient het voor?

Had vandaag posing trunks binnen gekregen. Van Jon Lofthouse. Dus ga deze dragen tijdens de wedstrijd. Had Siggi al berichtje gestuurd en hij heb goed gekeurd. Is iets smaller aan de rand dus quads komen beter uit zo. Is voor classic physique trouwens.
IMG_2167.jpeg
IMG_2161.jpeg
IMG_2157.jpeg

Terug
Naar boven