XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

De eerste vrouw die niet van aandacht houdt moet nog geboren worden.
In alle eerlijkheid, seksistischere complimenten kunnen knap ongemakkelijk zijn. Maar als je dat zegt krijg je al snel een rare situatie die het simpelweg niet waard is, zeker omdat diegene het waarschijnlijk niet verkeerd bedoeld.

Wooh jullie zijn echt fucking gay en doorweekt met woke shit allemaal

Hierbij bied ik overigens ook gelijk mijn excuses aan als iemand zich beledigd voelt
Dank voor deze mooie mogelijkheid. Hierbij bied ik ook meteen mijn welgemeende excuses aan voor al het ellende uit het verleden van de grootmacht Verenigde Oost-Indische Compagnie. Ik zal per direct alleen nog maar shoppen bij supermarkten van afrikaanse afkomst, en daarnaast alleen nog bij de KFC uiteten gaan. Hoop hiermee de pijn te minderen. Ook zal ik mijn eerstgeborene een afrikaanse naam geven: oboekwa. Amen.

Is toch prima. je ziet dat ze er hard voor gewerkt heeft. Dan is een complimentje voor een mooie booty toch niet zo erg allemaal. Het is een foto topic, en denkt dat iedereen het hier wel kan waarderen als je wat leuks te horen krijgt over je body.

Mijn 94 jarige opa keek ook mee met dit topic en vond het ook mooie glutes.

Laatst bewerkt:
Dank voor deze mooie mogelijkheid. Hierbij bied ik ook meteen mijn welgemeende excuses aan voor al het ellende uit het verleden van de grootmacht Verenigde Oost-Indische Compagnie. Ik zal per direct alleen nog maar shoppen bij supermarkten van afrikaanse afkomst, en daarnaast alleen nog bij de KFC uiteten gaan. Hoop hiermee de pijn te minderen. Ook zal ik mijn eerstgeborene een afrikaanse naam geven: oboekwa. Amen.
Dat was de West Indische Compagnie ;)

Dutch gains. Heerlijke tricepworkout gehad.
IMG_20240507_001109.jpg

Complimenten over mijn glutes zijn welkom. Van iedereen, jong, oud, man, vrouw, binair, hexadecimaal. Slide maar in mijn dm.

Laatst bewerkt:
Dat ben ik. Geen 3 x 7 meer……..62 en onlangs met pensioen.
Geen Schwarzenegger en zal dat nooit worden.
Moet opletten met gewrichten enz………maar ik doe het toch en wil nog zo lang als mogelijk doorgaan.

IMG_6330.jpeg

Dat ben ik. Geen 3 x 7 meer……..62 en onlangs met pensioen.
Geen Schwarzenegger en zal dat nooit worden.
Moet opletten met gewrichten enz………maar ik doe het toch en wil nog zo lang als mogelijk doorgaan.

IMG_6330.jpeg
Waarom moet je op je gewrichten letten? Medisch?

Bepaalde oefeningen moet ik vermijden of ik moet het bekopen.
Pijn schouder, elleboog….
De leeftijd zeker ?

Terug
Naar boven