XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bench press en dumbell press neutrale grip help wel bij mij.
Multigrip bar en camberred Swiss bar.

Dutch gains. Heerlijke tricepworkout gehad.
IMG_20240507_001109.jpg

Complimenten over mijn glutes zijn welkom. Van iedereen, jong, oud, man, vrouw, binair, hexadecimaal. Slide maar in mijn dm.
"to kill a mockingbird" ook! Geniaal! :roflol: :roflol:

Leg eens uit? Wat is de diepere boodschap die @BB_ ons wil meegeven met de titel van dat boek?
What does it mean to be mocking someone?

1. : to laugh at or make fun of (someone or something) especially by copying an action or a way of behaving or speaking.

Hoe houdt je die buiten de deur ? (Want ik moet progressie maken in reps of gewicht, anders werkt niet. )
Overbelasting krijg je niet door progressief overload. Overbelasting krijg je door intensief trainen op de momenten dat de spiergroep en vooral de pezen en aanhechtingen nog niet volledig belastbaar zijn. PPL rust PPL rust etc etc is niet altijd handig.
Verdeling PPL upper lower body lijkt dan handiger of zelfs de combi PL PL waarbij de 2xL verdeelt zijn over quad respectievelijk hams dominant.

Overbelasting krijg je niet door progressief overload. Overbelasting krijg je door intensief trainen op de momenten dat de spiergroep en vooral de pezen en aanhechtingen nog niet volledig belastbaar zijn. PPL rust PPL rust etc etc is niet altijd handig.
Verdeling PPL upper lower body lijkt dan handiger of zelfs de combi PL PL waarbij de 2xL verdeelt zijn over quad respectievelijk hams dominant.
Waarom doe je dan trainingen die niet handig zijn?

Terug
Naar boven