- Waardering
- 20.663
Bepaalde oefeningen moet ik vermijden of ik moet het bekopen.
Pijn schouder, elleboog….
De leeftijd zeker ?
Lekker boeien. Geen enkele oefening is onvervangbaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaalde oefeningen moet ik vermijden of ik moet het bekopen.
Pijn schouder, elleboog….
De leeftijd zeker ?
Leeftijd, ik heb dergelijke klachten.leeftijd speelt een kleine rol. denk eerder overbelasting
"to kill a mockingbird" ook! Geniaal!Dutch gains. Heerlijke tricepworkout gehad.
![]()
Complimenten over mijn glutes zijn welkom. Van iedereen, jong, oud, man, vrouw, binair, hexadecimaal. Slide maar in mijn dm.

Leg eens uit? Wat is de diepere boodschap die @BB_ ons wil meegeven met de titel van dat boek?
Dat die vrouwen niet zo moeten mokken.Leg eens uit? Wat is de diepere boodschap die @BB_ ons wil meegeven met de titel van dat boek?
What does it mean to be mocking someone?Leg eens uit? Wat is de diepere boodschap die @BB_ ons wil meegeven met de titel van dat boek?
Hoe houdt je die buiten de deur ? (Want ik moet progressie maken in reps of gewicht, anders werkt niet. )leeftijd speelt een kleine rol. denk eerder overbelasting
Dutch gains. Heerlijke tricepworkout gehad.
![]()
Complimenten over mijn glutes zijn welkom. Van iedereen, jong, oud, man, vrouw, binair, hexadecimaal. Slide maar in mijn dm.
Overbelasting krijg je niet door progressief overload. Overbelasting krijg je door intensief trainen op de momenten dat de spiergroep en vooral de pezen en aanhechtingen nog niet volledig belastbaar zijn. PPL rust PPL rust etc etc is niet altijd handig.Hoe houdt je die buiten de deur ? (Want ik moet progressie maken in reps of gewicht, anders werkt niet. )
Waarom doe je dan trainingen die niet handig zijn?Overbelasting krijg je niet door progressief overload. Overbelasting krijg je door intensief trainen op de momenten dat de spiergroep en vooral de pezen en aanhechtingen nog niet volledig belastbaar zijn. PPL rust PPL rust etc etc is niet altijd handig.
Verdeling PPL upper lower body lijkt dan handiger of zelfs de combi PL PL waarbij de 2xL verdeelt zijn over quad respectievelijk hams dominant.
Een vies shirtje of gewoon een vieze gym

Ik denk dat jouw scherm gewoon vies is
Zie jij geen eiwit vlekken dan ?
Het was een grap.. sjongejonge wat ongemakkelijk
Vies pashokje in de primark
Kreeg net bericht, dat ie echt zijn iPhone scherm aan het poetsen was.