AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Grafsteen

Was ik maar een mens...
Mens

Mensen zitten gevangen in een systeem van koolwaterstofverbindingen en noemen dit systeem "lichaam". Een lichaam bestaande uit botten, vlees en bloed, bij elkaar gehouden door aanhechtingen en pezen.

In ons hoofd zit een massa die wij "brein" noemen.

Dit brein bevat miljarden verbindingen waartussen kleine elektrische stroompjes ontstaan..... eigenlijk zijn onze gedachten en al onze herinneringen en alles wat wij met onze "zintuigen" meemaken niets anders
dan een reflectie van de bio-elektrochemische processen....in ons hoofd, in ons brein.

"Wij" zitten dus gevangen in een systeem, in ons lichaam. Sterft ons lichaam dan zijn wij "dood", maar wat is dat precies? De dood is het eindpunt volgens sommigen.

Onze menselijke dood is echter een overgang naar een ander energieveld, ons lichaam sterft maar onze ziel, ons "bewustzijn" onze energie is onsterfelijk en is altijd aanwezig en zal altijd blijven bestaan.

Deze energie zit verstopt in ons systeem en kan enkel door meditatie en focus worden opgeroepen en zodoende kunnen wij allen "uittreden".

Echter is ons "programma" van jongs af aan geblokkeerd door onze "SAMEN"leving waarin wij geleerd zijn om te werken om geld te verdienen om te kunnen leven.
Dit materialistische systeem staat ver verwijderd van ons energetische systeem en zal altijd zorgen dat wij vergeten wie wij eigenlijk zijn.

Wij zijn immers geen "mens" maar kosmonauten die enkel tijdelijk op deze planeet zullen bestaan om uiteindelijk verder te reizen door de kosmos.

Ik wens jou een vreedzaam menszijn op deze planeet.

Groet,

Kubilay

waarom dat ik ineens hierbij betrokken ben ontgaat me even.
Ik ben degene die jou hierbij betrokken heeft. Het begon allemaal met deze post in dit topic. Als je vanaf daar alles doorleest, wordt het wel duidelijk, denk ik. Even later tag ik dan jou in mijn post. Dat bericht heb je zelf geliked!

Ik ben degene die jou hierbij betrokken heeft. Het begon allemaal met deze post in dit topic. Als je vanaf daar alles doorleest, wordt het wel duidelijk, denk ik. Even later tag ik dan jou in mijn post. Dat bericht heb je zelf geliked!
ik heb hier niks mee te maken. @Seth_Fit is gewoon verliefd op mij

Gaat het om die glutes van @Turouise ?

Mag ik als 34 jarige daar dan wel iets over zeggen?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX
Japan gains :o

Screenshot 2024-05-04 at 18.39.08.png
flinke bunda, is dit jou al eerder vermeld?

• Haha
Waarderingen: GruX
Stuur haar wel even een prive bericht daarover.

Ik vind het erg verwarrend, kan iemand uitleggen waar de grenzen tussen interesse, compliment en geilen liggen?

Zelf zag ik niet zoveel kwaad in die opmerking. Het was ook nog eens volledig in lijn en context (pun intended) met het getoonde en beschrevene. De extremen snap ik heus wel, maar blijkbaar is het grijze gebied voor mij groter dan ik me realiseerde.

De vergelijking met het GGHH-topic ontgaat me trouwens ook. Volledig andere insteek (pun intended).

Ook de post-geschiedenis van de poster is er, iirc, niet één van het randje opzoeken in dit (of andere) topic(s).

Excuus voor de off topic.

Laatst bewerkt:
Ik vind het erg verwarrend, kan iemand uitleggen waar de grenzen tussen interesse, compliment en geilen liggen?

Zelf zag ik niet zoveel kwaad in die opmerking. Het was ook nogeens volledig in lijn en context (pun intended) met het getoonde en beschrevene. De extremen snap ik heus wel, maar blijkbaar is het grijze gebied voor mij groter dan ik me realiseerde.

De vergelijking met het GGHH-topic ontgaat me trouwens ook. Volledig andere insteek (pun intended).

Excuus voor de off topic.
Jij bent overduidelijk een hogeropgeleide blanke hetero man.

Hoe ziet jouw glute routine eruit? Ik vraag dit voor een vriendin.
En dit zou dan een te geile vraag zijn.

Ik snap het ook niet meer zo goed.
Een maand geleden kreeg ik een compliment van een ongeveer 25 jarige chick.
Had ik haar misschien moeten corrigeren, denk ik nu. Terwijl ik er eigenlijk wel blij van werd. :dunno:

Hoe ziet jouw glute routine eruit? Ik vraag dit voor een vriendin.

En dit zou dan een te geile vraag zijn.
Ik snap het ook niet meer zo goed.

Mijn intentie was dan ook een compliment met een knipoog. Ik dacht dat dat ook wel vrij duidelijk was. Maar als het leeftijdsverschil (te) groot is, ben je ineens vieze perverse ouwe man of iets dergelijks? Mocht het zo zijn overgekomen op @Turouise, dan bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan. Maar goed, volgens mij is dit vooral een storm in een glas water. Laten we weer over gaan tot de orde van de dag.

Laatst bewerkt:
Ik lees nergens dat Turouise dit als vervelend ervaart, is dat normaal om voor een ander te praten?

Terug
Naar boven