MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Jawel, ik snap je best. Snap jij ook dat jouw geintjes mij een klein beetje de strot uitkomen, en ik gewoon geen zin heb om over al jouw pogingen te etteren?

Jawel, ik snap dat best. Snap jij ook dat jij, door verder te doen, exact hetzelfde doet waar je mij van beschuldigt?

Erg netjes, ik vergelijk mezelf altijd wel met jouw pics ivm. zelfde lengte en soortgelijke bouw.

Uhh wel vreemd haha, ik weeg nu 94kg en gemeten met de bodyfat caliper van BFF zit ik nu op een ruime 10-10,5% en zie zelf dat m'n obliques minder aanwezig zijn dan bij jou.
dus ik schat jou op een 8,5-9% ;):D
Mijn benen zijn 71, maar als ik het zo zie in de spiegel lijkt het niet veel te schelen..:(

Deze week begin ik met een lichte cut zodat ik op kingsday lekker droog sta (lees 7-8%) en dan bijhouden tot de herfst, misschien dat ik tegen die tijd een pic erop zet. :p

pics?

Ik ben vooral benieuwd naar de benen. Als die echt 71cm zijn moeten ze compleet uit verhouding zijn als je armen geen 50cm zijn ;)

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

gvd vet!! op hoeveel kg sta je nu en in welke gewichtsklasse wil je uitkomen?

Ergens tussen de 106 en 108kg, dus zal zwaargewichtklasse worden.

Laatst bewerkt:
Nog eentje van mij dan, zo een 2maanden terug gemaakt.

image.jpg

K den

Hahahaha en de baard natuurlijk

k1ylhs.jpg

tijd voor een cut na de carnaval :o

Train je alleen je armen?

Terug
Naar boven