- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer honger op rustdagen of heb je het altijd zo gedaan?Beetje maint(g)ainen. Op onderhoud op trainingsdagen, iets erboven op rustdagen. In het weekend veel cardio tegenwoordig. Binnekort even cut afmaken.![]()
![]()
Echt een groot verschil man, mooi om te zien. 💪🏽💪🏽Iets andere houding met de back double bicep, maar nog steeds niet waar het moet zijn.
Verschil L/R is 14 maanden, op zich wel tevreden alleen dit kan komende 14 maanden verbeterd worden.
![]()
Meer met de gedachte, in rust groei je. Ik probeer ook elke keer gewoon iets om te kijken wat werkt en wat niet met mn lichaamMeer honger op rustdagen of heb je het altijd zo gedaan?
Heel goede vooruitgang👍Afgelopen push veel gefocust op back, vooral qua thickness lijkt dat zijn vruchten afgeworpen te hebben. Wat we doen werkt, kwestie van tijd voordat rug is bijgetrokken.
Was het een geplande cheat meal of?![]()
Wat voel ik me kut na gister die pizza. (Mentaal dan ) Mindfuck haha
Dit is check in van deze ochtend.
13 dagen uit voor pro qualifier show
Geplande cheat NATUURLIJKWas het een geplande cheat meal of?
Meen me te herinneren dat je juist meer moeite had met dirty dan clean eten
Maar dan weet je dat het gewoon een use case heeft toch, is deze sport voor jou niet uiteindelijk gaan leiden naar orthorexia?
Maar dan weet je dat het gewoon een use case heeft toch, is deze sport voor jou niet uiteindelijk gaan leiden naar orthorexia?
Gezien je lowdays ook helemaal te gek vind en je cliënten ook op droge rijstwafels met eieren zet
Gewoon oprecht benieuwd btw
Ik zet mijn klanten niet op droge rijstwafels en eieren btw. Is een keuze die ze zelf maken. Ze hebben boordevol andere opties. Maar als hun rijstwafels verkiezen mij primaMaar dan weet je dat het gewoon een use case heeft toch, is deze sport voor jou niet uiteindelijk gaan leiden naar orthorexia?
Gezien je lowdays ook helemaal te gek vind en je cliënten ook op droge rijstwafels met eieren zet
Gewoon oprecht benieuwd btw
Beste quads man, echt top!
Ik zoek spontaan een coach! Kunnen big Macs ook?