XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Beetje maint(g)ainen. Op onderhoud op trainingsdagen, iets erboven op rustdagen. In het weekend veel cardio tegenwoordig. Binnekort even cut afmaken.
20240629_091738.jpg
20240629_091606.jpg

Iets andere houding met de back double bicep, maar nog steeds niet waar het moet zijn.
Verschil L/R is 14 maanden, op zich wel tevreden alleen dit kan komende 14 maanden verbeterd worden.

549076D5-7AB7-4C55-A038-6A9197B91716.jpeg

Afgelopen push veel gefocust op back, vooral qua thickness lijkt dat zijn vruchten afgeworpen te hebben. Wat we doen werkt, kwestie van tijd voordat rug is bijgetrokken.

Bijlagen

• IMG_5675.jpeg
    IMG_5675.jpeg
    159,3 KB · Weergaven: 109
  • IMG_5678.jpeg
    IMG_5678.jpeg
    145,3 KB · Weergaven: 109
Iets andere houding met de back double bicep, maar nog steeds niet waar het moet zijn.
Verschil L/R is 14 maanden, op zich wel tevreden alleen dit kan komende 14 maanden verbeterd worden.

549076D5-7AB7-4C55-A038-6A9197B91716.jpeg
Echt een groot verschil man, mooi om te zien. 💪🏽💪🏽

InShot_20240630_031658915.jpg

Wat voel ik me kut na gister die pizza. (Mentaal dan ) Mindfuck haha
Dit is check in van deze ochtend.
13 dagen uit voor pro qualifier show
Was het een geplande cheat meal of?
Meen me te herinneren dat je juist meer moeite had met dirty dan clean eten

Maar dan weet je dat het gewoon een use case heeft toch, is deze sport voor jou niet uiteindelijk gaan leiden naar orthorexia?
Gezien je lowdays ook helemaal te gek vind en je cliënten ook op droge rijstwafels met eieren zet

Gewoon oprecht benieuwd btw

Maar dan weet je dat het gewoon een use case heeft toch, is deze sport voor jou niet uiteindelijk gaan leiden naar orthorexia?
Gezien je lowdays ook helemaal te gek vind en je cliënten ook op droge rijstwafels met eieren zet

Wat ze ook doet, het werkt wel voor haar.

In dat opzicht kunnen we alleen toezien en respect hebben voor onze Tamara

Ik zet mijn klanten niet op droge rijstwafels en eieren btw. Is een keuze die ze zelf maken. Ze hebben boordevol andere opties. Maar als hun rijstwafels verkiezen mij prima

Terug
Naar boven