Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20240630-114622_Instagram.jpg

Ik zie er moe uit, omdat ik dat ook ben 🤌
Kracht output is nog stijgend, maar deload 3/4 dagen later deze week.

IMG_0624.jpeg
Staat lekker bij toch. Kan je de vermoeidheid beetje handelen? Of valt het zwaar?

Kan je keer foto van de pose: side tricep

Ben wel benieuwd hoe je schouderkoppen en je triceps er in die pose uitzien! 💪🏻

• Like
Waarderingen: AK
Staat lekker bij toch. Kan je de vermoeidheid beetje handelen? Of valt het zwaar?

Kan je keer foto van de pose: side tricep

Ben wel benieuwd hoe je schouderkoppen en je triceps er in die pose uitzien! 💪🏻
Train 4 dagen achter elkaar 1 dag off, 3 dagen achter elkaar 1 dag off en dan repeat. Jaar lang is dit voor mij niet vol te houden en ga ik in cruise 2 max 3 dagen achter elkaar trainen. Kracht output is momenteel nog stijgende anders paste ik direct de split aan, maar eind deze week 3 dagen rust achter mekaar is nu wel het moment.

Volgende keer post ik wel de side tricep.

Kiek die biceps groeien :eek:

• Heart
Waarderingen: AK
Wat ze ook doet, het werkt wel voor haar.

In dat opzicht kunnen we alleen toezien en respect hebben voor onze Tamara
Hmm ja, voor mij lijkt het meer op een veredeling van een eetstoornis gezien ze low days de hemel in prijst, alles kaal eet, op kijkt tegen meals buiten het plan

Maakt verder ook geen f**k uit maar toch

En ja respect voor prestaties zeker, respect voor fake natty claimen in de krant daarentegen 🙃

Hmm ja, voor mij lijkt het meer op een veredeling van een eetstoornis gezien ze low days de hemel in prijst, alles kaal eet, op kijkt tegen meals buiten het plan

En ja respect voor prestaties zeker, respect voor fake natty claimen in de krant daarentegen 🙃
Je kunt in België moeilijk zeggen dat je gebruikt. Maar dan had ik liever vooraf aangegeven dat onderwerp niet te willen bespreken.

Je kunt in België moeilijk zeggen dat je gebruikt. Maar dan had ik liever vooraf aangegeven dat onderwerp niet te willen bespreken.
Belgie nog steeds zo streng? Weet nog dat op het forum mensen thuis trainde, omdat politie invallen in sportscholen deden😅

In België zou ik maar niet aan een tv-programma meedoen en zeggen dat je gebruikt

Ik zou gewoon mijn full stack publiceren. f**k it!
Haha live op tv injecteren! Was toen zo’n docu gemaakt op een Nederlandse zender en die gast ging op tv spuiten. Daarna nog even een gat in zijn deur laten zien want dat kwam door de anabolen. Knulletje van 19 ofzo was dat 🤣

Zal een kijken of ik filmpje nog kan vinden haha

Gewoon helemaal niks over zeggen dan lol, het stukje had er net zo goed niet hoeven staan
Delulu belgen
Voor je het weet gaan ze er dan inzetten dat Tamara geen antwoorden wilt geven op het gebruik van anabolen.... Ze maken het artikel vervolgens hoe zij het zelf graag willen of gaan suggereren dat ze mogelijk wel gebruikt door dat antwoord wat je niet wilt hebben in België. Snap wel dat je jezelf in bescherming neemt met die "journalistiek".

Terug
Naar boven