AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Foutje

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RLS
Hopelijk niet moddervet na paar dagen deload

Voel hem al aankomen dat als me armen eenmaal bijgetrokken zijn de quads aan de beurt komen, UB is “oke”. Quad omtrek is L67 / R68cm, dus niet heel slecht, maar visueel mag de sweep wel stuk meer. Vind de spleet tussen de adductor ook te veel en die mag ook wat nauwer. Kuiten kan ik mee leven.

IMG_0684.jpeg

Voel hem al aankomen dat als me armen eenmaal bijgetrokken zijn de quads aan de beurt komen, UB is “oke”. Quad omtrek is L67 / R68cm, dus niet heel slecht, maar visueel mag de sweep wel stuk meer. Vind de spleet tussen de adductor ook te veel en die mag ook wat nauwer. Kuiten kan ik mee leven.

IMG_0684.jpeg
Goede analyse.

• Heart
Waarderingen: AK

Het enige wat voor mij werkt voor quads zijn heavy barbell squats voor 6-8 reps. Als ik wegens omstandigheden een paar weken niet squat slinken mijn benen gelijk, als ik consistent zwaar blijf squatten worden ze groot, vol en striated.

Dus mijn tip zou zijn blijf bij de basis en doe daar om heen wat leg presses en hack squats etc maar maak daar niet het fundament van je workout van. Zijn maar heel weinig mensen die echt allround sick ontwikkelde benen hebben zonder te squatten met barbell.

Zware halteroefeningen doen is dus eigenlijk waar het op neerkomt.

Het enige wat voor mij werkt voor quads zijn heavy barbell squats voor 6-8 reps. Als ik wegens omstandigheden een paar weken niet squat slinken mijn benen gelijk, als ik consistent zwaar blijf squatten worden ze groot, vol en striated.

Dus mijn tip zou zijn blijf bij de basis en doe daar om heen wat leg presses en hack squats etc maar maak daar niet het fundament van je workout van. Zijn maar heel weinig mensen die echt allround sick ontwikkelde benen hebben zonder te squatten met barbell.
Mee eens. Mijn quads mogen echt veel beter ontwikkeld worden. 2 keer per squat ik tegenwoordig, 1 x op kracht (max 5 reps per set zwaar gewicht) en 1 keer hypertrofie ( 10 reps per set, ichter gewicht) misschien hacksquat toevoegen met final focus op quads.

• Like
Waarderingen: GruX

IMG_0684.jpeg
Ik weet even niet of ik in laatst genomen foto topic ben of jouw log

Nee, was wel programma op npo ofzo. Maar al echt lang geleden. Was wel grappig om te zien.
Dat was volgens mij met Danny Ghosen. 3 onderzoekt, sporten en spuiten. Die gast had inderdaad de deur naar de t*fus gemept, en liet zich injecteren door zen stiefvader. Was wel een lache docu toen. Kan hem zo online niet meer vinden.

Terug
Naar boven